Alene længden af denne anmeldelse siger alt, hvad der bør siges. Uanset hvad man synes om “Alien 3” og “Alien Resurrection”, er der ingen vej udenom. Dette er en serie imponerende, flotte og iøjefaldende spillefilm, og denne DVD-boks er en mageløs og ekstremt gennemført udgivelse. Den mest imponerende og uundværlige DVD-udgivelse nogensinde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#111 The Insider 15 år siden

Yup, Director's Cut all the way, men jo flere gange jeg ser den, desto mindre bryder jeg mig om scenen med kolonisterne. I know, I know, der er mange, der elsker den, og den er da også godt iscenesat og scary. Men, som Cameron også pointerer på kommentarsporet, så kunne den sagtens undværes, og den fjerner en meget stor del af mystikken omkring planetens udseende, antallet af beboere, stationens interiør etc. - ting der, når man ikke vidste dem i biografudgaven, gjorde det langt lettere for seeren at "sætte sig i" soldaternes sted.
War. War never changes.
Gravatar

#112 Bohemian 15 år siden

Pis...nu bliver jeg nød til at se Aliens igen ! :)
Free in serenity.
Gravatar

#113 fubar 15 år siden

Efter alt den snak om Aliens fik jeg også lyst til et gensyn. Giver "Insider" ret i at kommentarsporet er godt, havde dog gerne været foruden skuespillernes kommentarer, så det kun var Cameron og de andre bag kameraet der havde taletid.

Derudover er bonusmateriale der er på disc-2 helt i top.

Er generalt stor fan af Camerons dvd-udgivelser. Han forstår at udnytte dvd-formatet optimalt.
Gravatar

#114 davenport 15 år siden

112 - Hvad mener du med "pis?" O.-

Well be watching you!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#115 Slettet Bruger [3064445856] 15 år siden

Så fik jeg genset den. Jeg er ikke utilfreds med at jeg tog Director's Cut-udgaven - dang, der er jo ikke et roligt øjeblik undervejs.

Slutningen irriterer mig dog:
At dronningen sniger sig med giver virkelig en 'been there, done that'-følelse. Temmelig forudsigeligt og jeg havde gerne undværet det, når nu det var mere eller mindre end præcis gentagelse af slutningen på Alien.

Ikke desto mindre er scenen, hvor
de vader ind i rummet med dronningen og æggene
breathtaking hver eneste gang, man ser den. Wow.
Gravatar

#116 Michael Andersen 15 år siden

#115 Jeg synes slutningen er et virkelig godt eksempel på noget ikke behøver være originalt eller uforudsigeligt - selvom det er mantraet for succes/kvalitet hos mange anmeldere/filmelskere osv. Dang it, hele filmen er stort set næsten en action-udgave af den første film, men who cares når det er udført så fedt :) Slutningen er noget af det mest blodpumpende (hvor selv James Horner gør sig fortjent til føden), så når Ripley trykker på knapperne går det op for en, at man har siddet med hjertet oppe i halsen i flere minutter :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#117 Bohemian 15 år siden

114

He he :) Ej jeg elsker sku de film, Aliens er min all time favorit film !
Free in serenity.
Gravatar

#118 Bony 15 år siden

Jeg har netop lige set "Alien" færdig. Damn den film er fed på alle måder. Det bedste ved netop at have set 1'eren er at man nu kan gå igang med 2'eren. Så nu er "Aliens" smidt i PS3, lyset er slukket igen og der er tit til en fed hygge med en af de bedste Sci-Fi film nogensinde..! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#119 BN 15 år siden

#116-118:

Gider I ikke godt stoppe med det der?! Det ender jo med at jeg er nødt til at gense de film hurtigst muligt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: