Alene længden af denne anmeldelse siger alt, hvad der bør siges. Uanset hvad man synes om “Alien 3” og “Alien Resurrection”, er der ingen vej udenom. Dette er en serie imponerende, flotte og iøjefaldende spillefilm, og denne DVD-boks er en mageløs og ekstremt gennemført udgivelse. Den mest imponerende og uundværlige DVD-udgivelse nogensinde.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Hal60 20 år siden

Alien og Aliens er mega fede film - brød mig ikke så meget om de to sidste, men stadigvæk; Quadrilogy SKAL ejes!!!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#82 filmz-tonedialler 20 år siden

Alien Quadrilogy er en lækker lille? dvdudgivelse. En rigtig kfk udgivelse (Kræs For Kendere). Har ikke et øjeblik fortrudt at jeg brugte penge på denne dvd.
She breed - you die...
Gravatar

#83 Ikari 20 år siden

Hey! Check lige den japanske udgave af "Alien Quadrilogy".

Mums!
Hvor meget mon den kommer til at koste...?
Gravatar

#84 SpielbergFreak 20 år siden

FUCK!!! Hvad skete der lige der!?!?! Er den med engelske tekster?
Gravatar

#85 Skobbolop 20 år siden

vildere!..

jeg ahr aldrig set nogen vildere dvd-udgivelse.. lur hvis det blir den nye trend..

#86 HeavyClaus 20 år siden

Så gik man lige og tænkte at ens udgave var lækker :O
Gravatar

#87 El vez 20 år siden

Hæh.. og så troede man også lige det var koreanerne der var vilde til det med dvd-udgivelser, men japserne er da i sandhed kommet med på vognen ;)

Japan er så vidt jeg ved også det eneste sted man kan finde Blade og Terminator (1'erne) med DTS lydspor.. :|
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#88 SpielbergFreak 20 år siden

Er der nogen der har en idè om hvor man kan købe denne Alien udgivelse, uden at man skal havde den direkte fra Japan. Helst en Europæisk forhandler!
Gravatar

#89 filmz-WSTE_M 20 år siden

What the... ??? Det var da noget.. anderledes...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#90 Kiksmann 20 år siden

Endelig kom de. Filmene som alle film elskere bør eje. Her er der noget til alle, der er en fantastisk lyde side, og jeg ærligt indrømme, at det æver mig jeg ikke har THX system i stedet for DTS(det er jo lige det med prisen). Billedesiden finder jeg helt i top.
Gør dig selv den tjeneste at investere de penge denne boks koster, det er det værd.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: