“Aliens vs. Predator 2” gør sig ganske godt som tilfældig underholdning, og den hæver da også niveauet i forhold til sin jammerlige forgænger. Historien er knap så tåbelig, teknisk set er den ganske fermt sat sammen, om end klipningen bliver lige rodet nok i perioder, og referencer til de to franchises vil utvivlsomt begejstre. Men når alt kommer til alt, så er der stadig tale om en temmelig konventionelt opbygget film, som ikke rigtig forsøger at løsrive sig fra sine genrerammer. Og uden Califoniens guvernør og dennes charme på rollelisten eller Cameron bag kameraet så er der ikke for alvor noget, der kan løfte denne film over det jævnt underholdende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 Patriarch 16 år siden

Angående Alien 3... Kunne ret godt lide Extended cut, men lige det at den kommer fra en ko og ikke en hund synes jeg var belastende da det ødelægger den forklaring der er på dens udseende.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#102 Hive 16 år siden

Den ligner da ikke specielt meget en hund i Alien 3. Det eneste den har til fælles med en hund er, at den går på alle fire - som en ko sjovt nok også gør.

Men i det hele taget er jeg helst fri for at glo på den crappy alien i Alien 3, hold da op den stinker. Selv slangerne i Snakes on a Plane ser mere troværdige ud.
Gravatar

#103 Patriarch 16 år siden

Korrekt - men den er slank og hurtig nærmest som en jagthund. Når den kommer fra en ko/tyr havde en anden fremstilling måske været mere passende. Stor, stærk, langsommere... Og med 4 patter! ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#104 Hive 16 år siden

Nu er det jo heller ikke fordi at de aliens i de to første film ligner mennesker specielt meget.
Gravatar

#105 filmz-viras 16 år siden

Synes bestemt og AVP2 er en rigtig fed action film - langt bedre end end AVP og efter min opfattelse på højde med de bedste af Aliens filmene. Følte mig underholdt i størstedelen af filmen og kampene mellem Aliens og Predator kom endelig i et omfang man kunne forvente af filmen..
Gravatar

#106 filmz-kedden28 16 år siden

synes den var ok den var aktion fyldt fra stort set starten og den levde til fulde op til mine forventninger
Gravatar

#107 filmz-protoZ 16 år siden

De lavede den STØRSTE fejl som man kan
De dræbte den hotte tøs i filmen

Det gør man ikke!
Gravatar

#108 e-male 16 år siden

Let's call it a feature! ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#109 Horrormaster 16 år siden

#43 Mange tak jeg har lige set filmen og jeg undrede mig over hvem hun var...

Og i her inde har nok verdens dårligste film smag. Helt ærligt den var måske ikke det total store action brag, men hej filmen går da tætere på de orginale, plus at få bundet sig sammen med den forrige som ik så´n havde noget med de orginale at gøre... men den er bedre end i giver udtryk for...

jeg syntes at den er som forventet og mere til... glæder mig allerede til 3´eren (vis der komme en).
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#110 Bony 16 år siden

#109 - Gab..! Den evige svada med at det er "de andre" der har dårlig filmsmag, pga uenighed.

Jeg vil vove og påstå, at der er forholdsvis mange herinde, der vil sige at netop du har en dårlig filmsmag, jf. sådanne positive udtalelser omkring denne film.
Men det kommenteres der ikke, vel? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: