“Aliens vs. Predator 2” gør sig ganske godt som tilfældig underholdning, og den hæver da også niveauet i forhold til sin jammerlige forgænger. Historien er knap så tåbelig, teknisk set er den ganske fermt sat sammen, om end klipningen bliver lige rodet nok i perioder, og referencer til de to franchises vil utvivlsomt begejstre. Men når alt kommer til alt, så er der stadig tale om en temmelig konventionelt opbygget film, som ikke rigtig forsøger at løsrive sig fra sine genrerammer. Og uden Califoniens guvernør og dennes charme på rollelisten eller Cameron bag kameraet så er der ikke for alvor noget, der kan løfte denne film over det jævnt underholdende.
Skriv ny kommentar:
#101 Patriarch 16 år siden
#102 Hive 16 år siden
Men i det hele taget er jeg helst fri for at glo på den crappy alien i Alien 3, hold da op den stinker. Selv slangerne i Snakes on a Plane ser mere troværdige ud.
#103 Patriarch 16 år siden
#104 Hive 16 år siden
#105 filmz-viras 16 år siden
#106 filmz-kedden28 16 år siden
#107 filmz-protoZ 16 år siden
Det gør man ikke!
#108 e-male 16 år siden
Let's call it a feature! ;)
#109 Horrormaster 16 år siden
Og i her inde har nok verdens dårligste film smag. Helt ærligt den var måske ikke det total store action brag, men hej filmen går da tætere på de orginale, plus at få bundet sig sammen med den forrige som ik så´n havde noget med de orginale at gøre... men den er bedre end i giver udtryk for...
jeg syntes at den er som forventet og mere til... glæder mig allerede til 3´eren (vis der komme en).
#110 Bony 16 år siden
Jeg vil vove og påstå, at der er forholdsvis mange herinde, der vil sige at netop du har en dårlig filmsmag, jf. sådanne positive udtalelser omkring denne film.
Men det kommenteres der ikke, vel? :)