“Ant-Man” er fra småtings-afdelingen. Skurken og helten er små, og de kæmper begge i og med en plottråd, der kunne være skrevet som pixibog. Selv den kronisk-ironiske Marvel-tone er lidt neddæmpet, hvorfor de komiske indspark er udliciteret til tre etniske minoriteter, der taler med fjollet dialekt. Måske Marvel skulle overveje om vokseværk altid er en god ting.
#11 Hashis 9 år siden
#12 Driver 9 år siden
The opening scene takes place in 1989, the release year of Honey, I Shrunk the Kids (1989). The film had been in development since the late 1980s. "Ant-Man" creator Stan Lee had made a pitch to New Line Entertainment but they found the premise too similar to "Honey, I Shrunk the Kids". The project thus languished for two decades. - IMDB.com
Du er åbenbart ikke den eneste, som har tænkt sådan.
Men at man kan blive for gammel til komedier, det er satme da trist...For dig, vel at mærke.
#13 Hashis 9 år siden
Haha ja okay, sjovt sammentræf. Arh er nu ikke blevet for gammel til komedier, men smagen har nu nok udviklet sig lidt. Så holder jeg mig lidt mere til DC filmatiseringer i fremtiden, der er lidt mindre smæk på komedie delen.
#14 Lawman 9 år siden
#15 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#16 Lawman 9 år siden
#17 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#18 Sentrax 9 år siden
Den virker en smule ligegyldig.
Underholdnede nok til at være 3 stjerner værd, men en af de svage marvel-film.
#19 Driver 9 år siden
Det sgu nok omvendt du, skal du se. Det er dem, som skal bruge Thors hjælp. ;-)
#20 Driver 9 år siden
Virker Ant-Man ligegyldig i forhold til den første Avengers?? Det er fandme god værkstedshumor! :-D En mere ligegyldig popkorns-kværner film end The Avengers, skal man satme lede længe efter og selv der tvivler jeg på, man finder en.