Instruktøren Joss Whedon har præsteret det umulige: Han har samlet en lang række af Marvels største tegneseriefigurer i én film, der fornemt sammenvæver drilsk humor og nervepirrende action, og som giver hver eneste karakter den helt rette mængde spilletid i rampelyset. Filmen ser fuldkommen fantastisk ud i HD, og den lyder nøjagtig lige så godt, men skiven måtte gerne have rummet mere ekstramateriale. Hvorom alting er, så er denne udgivelse simpelthen et must – uanset om man har hang til superheltegenren eller ej.
#11 The Insider 12 år siden
#12 Riqon 12 år siden
Jeg synes, det havde været lidt mere interessant at læse en anden persons take på filmen. Ikke fordi Insiders anmeldelse fejler noget - bare godt med flere perspektiver på sagen ;)
Lige netop med en film som denne synes jeg, det er virkelig kedeligt, hvis ekstramaterialet er så skrabet...
#13 The Insider 12 år siden
#14 Riqon 12 år siden
*skulderklap*
#15 The Insider 12 år siden
#16 Hr. Nielsen 12 år siden
#17 inflector 12 år siden
Ellers helt enig med anmeldelsen, en af de mest underholdende film jeg længe har set, jeg kedede mig ikke et sekund. Desuden vil jeg rose Whedon/Ruffalo for endelig at have skabt en Hulk der fungerer optimalt på film.
#18 The Insider 12 år siden
#19 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 Lord Beef Jerky 12 år siden
Har I ikke fået den senere hen? Jeg kan se, at den er blevet sendt ud lidt forsinket til stort set alle online medier.