“Eagle Eye” er bygget op om et så overdrevet overvågningssamfund, at det på ingen måde kan sammenlignes med vores tid. Samtidig fejler filmen ved de halvtomme højdepunkter, man støder på undervejs, hvilket godt kan skabe nogle plothuller. Selvom filmen har sine fejl, så byder den alligevel på intens spænding og højt tempo fra start til slut.
#11 filmz-Bruce 16 år siden
#12 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#13 filmz-Bruce 16 år siden
#14 HonoDelLoce 16 år siden
Jeps, jeg var derinde på selvsamme tidspunkt :D
#15 Lethal Injection 16 år siden
#16 Morpheus 16 år siden
Fedt nok:D Hvor sad du henne af? Har ikke lige mine billetter på mig, men mener jeg sad på række 8, sæde 3 og 5 (sad self ikke på begge to, min kæreste sad på den anden:P)
#17 Highland Park 16 år siden
Du ved; den ene smed med popcorn, og den anden kunne ikke holde sin kæft.
#18 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg sad på række 5 (sofa-rækken) lige i midten (kan ikke lige huske sæde-numrene :D)
Der var skam kun én der gik mig på nerverne .. En eller anden tosse, der sad og prøvede at komme i kontakt med en fremmed der sad to sæder ved siden af (nej, der sad ikke nogle imellem dem)..
For at det ikke skal være løgn er jeg en gang før rendt ind i selv samme irriterende tosse, da jeg stod uden for Stofa-butikken i Aalborg og ventede på at kunne få min zaptor-box.. NØØØØJ hvor er det irriterende at skulle stå og svare på alle mulige underlige spørgsmål ..
#19 Morpheus 16 år siden
Nå, vi sad ikke ved siden af hinanden. Kunne have været lidt spøjst:P
#20 filmkorn.dk 16 år siden
Ideen er sådan set god nok, men var der ikke nogen under manuskriptlæsningen, der sagde: 'Hey, hov! Det her er sku' for usandsynligt!'