Nøjagtig ligesom Frank Capras følelsesladede perler fra 1930’erne og 40’erne vil Frank Darabonts “En verden udenfor” stadigvæk dyrkes årtier ude i fremtiden som en inspirerende hyldest til det bedste i os mennesker. Denne Blu-ray er dog lidt af en fuser. Transferet er blot hæderligt, lydsporet skuffer, og stort set intet ekstramateriale medfølger, selvom der findes adskillige udgivelser af filmen på markedet, som simpelthen er spækkede med ekstra godter.
#11 gi-jones 14 år siden
I øvrigt undrer det mig at der ikke er noget ekstramateriale på den anmeldte film. Den kopi jeg har, som må være fra udlandet i en eller anden form har nogle rigtig fede dokumentarer om tilblivelsen og hvordan den langsomt fandt sin vej til toppen af IMDB.
#12 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg mindes nu at Shawshank har været på førstepladsen før TDK kom ud, hvor den og Godfather har ligget og kæmpet om pladsen.
#14 elwood 14 år siden
Red: Me and Andy stood there watching the guards playing what Andy told me was a game called Twister... I have never seen anything more horrified in my life
Billede 2
Red: Andy soon learn the tough life here in Hogwarts, ehmm I mean prison, yep there was no doubt in my mind... he was gonna get raped.
Billede 3
Red: Someone forgot to connect the speaker, who was it? we diden't care we just just stood there looking... none of us wanted to climb that pole
Billede 4
Red: Andy was constantly beeing humiliated by the guards who liked to play smell the fart with him
Billede 5
Red: That night we all sat down in the cinema looking at this beautiful lady on the screen, of course none of us had...
Andy: Say ehmm Red, ehmm do you mind not talking during the movie, while me and the guys are having us a little jerk-off hmm?
Red Still narrating: I began to unzip my flyer and pull...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 filmkorn.dk 14 år siden
Men hvorfor hvorfor fanden skal den udgives af et selskab som OnAir, NTC eller hvad hulen de hedder. Kvaliteten burde have været helt i top, men de har åbenbart ikke anet, hvad de har lavet siden coveret ikke engang er retvisende.
Øv!
#16 Lord Beef Jerky 14 år siden
#17 filmz-Utyske 14 år siden
#18 dyg 14 år siden
Der var den: http://www.timo-schreiter.de/imdb/index.php
#19 filmz-Utyske 14 år siden
#20 Yoda 14 år siden