Vær helt stille. Sluk for alt i rummet og lyt meget intenst. Kan du høre den høje, hylende lyd? Den er meget svag, men hvis man anstrenger sig, så kan man lige nøjagtigt opfatte den. Det er lyden af John Lasseter, der roterer i sin grav. I betragtning af, at manden endnu ikke er død, er det særligt imponerende. Han roterer så hurtigt engang ude i fremtiden, at vi kan høre det nu. Denne film er så skuffende, at den rent faktisk kan overvinde naturlovene.
#11 mbk 11 år siden
Ja, bevares, det er samme historie som Biler, men det ligger de heller ikke skjul på
Mine drenge var meget begejstrede og har allerede spurgt, hvornår de kan se den igen.
#12 Lord Beef Jerky 11 år siden
#13 jessup 11 år siden
#14 palooka 11 år siden
#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#16 moulder666 11 år siden
#17 Pécuchet 11 år siden
Måske, men det siger mere om forældrenes ligegyldighed over for æstetisk opdragelse/inspiration. Det kan næppe komme som en overraskelse, at børns kritiske sans er afkoblet, når forældrene sætter dem til at se Flyvemaskiner i stedet for Min nabo Totoro og læse Harry Potter frem for Vinden i Piletræerne.
#18 Gasivodo 11 år siden
Slidte prædikener/morale/find dig selv historier - FY OG FØJ PIXAR! WALT og alle andre - har været der!?!
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#19 davenport 11 år siden
Jeg så denne med mine unger, men de får hjemme også lov til at se E.T., Jurrassic Park, Star Wars og andet, som jeg finder egnet.
Men de ser også Fireman Sam, Little Red Tractor og Teletubbies.
Få selv børn, og se hvad der sker. Det er nemt at have en holdning, når det kun er på det teoretiske plan..
#20 Sweetiebellefan 11 år siden
Børn burde se ParaNorman.
Men, jeg har vist ikke gået glip af Flyvgemaskiner.