Kigger man helt nøgternt på “G.I. Joe – The Rise of Cobra”, formår Stephen Sommers mildest talt ikke at få blot et middelmådigt resultat ud af hverken det enorme budget, et potentielt velfungerende plot eller skuespillerne. Der er altså tale en ret skidt film. Trods et par enkle flotte actionscener er der intet at komme efter. Vil man se en film i samme genre er biografpengene bedre brugt på enten “Transformers: De faldnes hævn” eller “Crank 2: High Voltage”.
Skriv ny kommentar:
#51 Bardoboy 15 år siden
Nogle der ved hvad for en version black eyed peas' "boom boom" blev spillet i ??
#52 PredatorX 15 år siden
Hahahahaha ja de fik også nogle gode grin herfra. ISÆR "Hello BROTHER!". Det var faktisk et lille gyldent øjeblik:-D Og hvad skete der iøvrigt for de utallige flashbacks i den film? Jeg har da sjældent set noget lignende.
#53 The Insider 15 år siden
#54 Schrotty 15 år siden
Men ellers irreterende flashback scener de forkerte steder og en fuldstændig kaotisk slutning med 5-6 handlingsforløb der følges på en gang. og hvor halvdelen ikke giver mening, som føromtalte Quaids tale til tropperne for eksempel.
filmen får vel 3 stjerner 2 stjerner for selve filmen og 1 stjerne fordi jeg faktisk så frem til den efter at have set spoff videoen til filmen the ballad of g.i.joe på youtube, der spøjst nok indeholder flere stjerner end filmen ^^
#55 Gambilee 15 år siden
Syntes action og humor delen absolut var til stede, dog kunne flashback scenerne godt have været arrangeret anderledes. Er lidt fifty-fifty på en fortsættelse, vil ikke have topprioritet, men bare for at se hvor den historie der bliver langt lidt op til i slutningen føre end, vil jeg da byde en 2er velkommen
#56 filmz-eyezdk 15 år siden
Betyder... at det er begyndelse af ET eller andet (hvis man nu ikke kender noget til univers)
Filmen hvad aktion angå.. så topper den altå ret godt. masser af sjover udstyre og bad ass soldater... og bad ass badguys... ja men.. sådan ER GI JOE!
Ja.. svært at lige sætte sig ind i det i starten.,.. og hele filmen fungere som kæmpe forfilm til 2er. men disse film har vi jo set så mange af, så det kan da umulig trække den ned til en 2 tal.
er man til eningsløs aktion film (om man ved hvad GI joe er eller ej) så er det en kanon film.. med underholdning fra start til slut.
er men mere fan af krælighed or/eller Titanik agtig film.. så ja... så er det et 2 ud af 6 :D
lidt smag og behag. men folk burde jo vede hvad de gå ind til.. når filmen er lavet på LEGETØJ!
#57 wimmie 15 år siden
Men bare fordi man ved hvad man går ind til betyder det vel ikke at man så synes at den skal være god?
Jeg tror næppe at de der gik ind og så den forventede en kærlighedsfilm ;)
Man har vel lov til at være kritisk...især som anmelder.
#58 PredatorX 15 år siden
Puha.. jeg kan mærke det bliver anstrengende at have dig på her på siden.
Jeg elsker gode action film. Predator, Die Hard, Aliens (der kan naturligvis nævnes mange flere) er alle eksempler på at slå-hjernen-fra film ikke behøver være retarderede. Jeg er ikke den store fan af kræ..nej kærligheds or/eller Titanik agtig film, men jeg HADER GI Joe. Så til en anden gang må du godt stoppe dig selv inden du kommer med så mongolske udtalelser.
Nå ja, og "velkommen" til.
#59 stoffer 15 år siden
Genialt. Tænkte jeg slet ikke over da jeg så filmen. Var rimelig optaget af at være mundlam over hvor skidt den i det hele taget var. Også selvom jeg forventede en "slå-hjernen-fra-film".
#60 Buzz 14 år siden