“Glee” er ikke helt fejlfri, men tv-serien er alligevel fuldstændig uimodståelig – et varmhjertet, velspillet og ofte opløftende sammensurium af musik, dans, følelsesladet drama og storartet humor. Dvd-udgivelsens transfers og lydspor er udmærkede, om end en smule skuffende. Det ville desuden have været dejligt med mere (og mere dybdeborende) ekstramateriale, men udgivelsen er trods alt et godt køb for tilhængere af moderne popmusik, musicals og gode tv-serier i al almindelighed. Udgivelsen huser seriens første 13 afsnit. Den første sæsons resterende episoder blev først for nylig transmitteret på amerikansk tv og udkommer på dvd til august.
#11 loki 14 år siden
De prøver at være ironisk/sarkastisk og samtidig mikse dette rædderlig High School Musical crap ind og fejler på begge punkter. Det er ekstremt overfladisk, dybt karikeret og en hån mod unge som har det svært i dette aldertrin. Det er ikke sjovt, men kvalmende Pursue Your Dream moraliserende i en tid hvor vi har behov for realisme og ikke pop og glimmer.
Men tak for anmeldelsen :o)
#12 filmz-Bruce 14 år siden
#13 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-Bruce 14 år siden
#15 Bardoboy 14 år siden
Er stor fan af nip/tuck, og nyder at Ryan Murphy har skabt denne serie.
Dog vil jeg sige at anden del af sæson et ikke helt kunne følge med på første del, men lader mig ikke slå ud og håber og tror så inderligt at sæson to nok skal komme op i energi igen!
#16 tiany 14 år siden
Ak ja - trist at jeg måtte smutte midt i fremførslen af "Total Eclipse of the Heart"... men Johan skal være velkommen til at deltage næste gang.
#17 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 dslacker 14 år siden
En serie man bliver i godt humør af - dem er der sgu ikke mange af ;-)
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#19 Outbound Sith 14 år siden
Der er et par af klippene deri, der bare slet, slet ikke er i orden! ;D
Fox Mulder
#20 Outbound Sith 14 år siden
Det er tæt på. :)
http://uk.eonline.com/uberblog/watch_with_kristin/...
Fox Mulder