Filmen om idéer er en dygtigt tænkt idé, der dog ikke er unikt udført, men solid og seværdig. De mange mareridtstunge forklaringer og overraskende monotone actionsekvenser, der end ikke kan reddes af en hidsigt insisterende musikalsk ledsagelse, gør, at man efterlades med fornemmelsen af, at Nolans drømmeprojekt kunne have været eksekveret mere levende og spændstigt, end tilfældet er blevet. Christopher Nolan er forhåbentlig ikke udtømt for dejligt storladne idéer, så han i fremtiden kan give os flere fabelagtige drømmefilm. Den her drøm ønsker man desværre at vågne lidt for tidligt fra.

Se også: Filmz TV: “Inception” og Christopher Nolan.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#591 Corgan 14 år siden

Q&A med filmens visual effect supervisor Paul Franklin: LINK
Gravatar

#592 P-S 14 år siden

Jeg kan kun varmt anbefale denne film, jeg var i biografen og se den og jeg var total optaget af filmen. Så denne skal helt klart med i filmsamlingen hjemme på hylden.

Men et godt tip er at lette trykket på blæren inden man begiver sig ind i biografen og ser den, for man må ikke mangle nogle minutter af filmen før man måske mister fodfestet med historien :)

Jeg kunne nu godt lige klare en Sequel til denne film :)
Gravatar

#593 PredatorX 14 år siden

P-S (592) skrev:
Jeg kunne nu godt lige klare en Sequel til denne film :)

Hell no!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#594 BN 14 år siden

PredatorX (593) skrev:
Hell no!

What he said.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#595 elwood 14 år siden

[url= in your pants[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#596 chronaden 14 år siden

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#597 frankdrebin 14 år siden

Enten virker linket ikke, eller også er den fjernet.. ):

Hvad var det?
Gravatar

#598 cansi 14 år siden

Linket virker for mig.

Det er Michael Caine der fortæller hvad der sker i slutningen.
“Its real life” explained Caine. “If I’m in the scene then it’s real. I’m never in the dreams."
Gravatar

#599 frankdrebin 14 år siden

Ahh.. Jeg får bare en side hvor der står "Account suspended"

Og lige en stor Note To Self:

Læs hele indlægget inden du fjerner spoiler tag!
Gravatar

#600 HonoDelLoce 14 år siden

frankdrebin (599) skrev:

Læs hele indlægget inden du fjerner spoiler tag!

Ååååh, hvor har jeg dog også mange gange lavet det nummer der - tit og oftest fordi den røde tekst irriterer mig som blik-fang, andre gange for at se, om der er skrevet en hel bibel eller blot lige et par ord.. Og det synes jeg selv er to helt ualmindeligt dumme grunde ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: