Filmen om idéer er en dygtigt tænkt idé, der dog ikke er unikt udført, men solid og seværdig. De mange mareridtstunge forklaringer og overraskende monotone actionsekvenser, der end ikke kan reddes af en hidsigt insisterende musikalsk ledsagelse, gør, at man efterlades med fornemmelsen af, at Nolans drømmeprojekt kunne have været eksekveret mere levende og spændstigt, end tilfældet er blevet. Christopher Nolan er forhåbentlig ikke udtømt for dejligt storladne idéer, så han i fremtiden kan give os flere fabelagtige drømmefilm. Den her drøm ønsker man desværre at vågne lidt for tidligt fra.

Se også: Filmz TV: “Inception” og Christopher Nolan.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#611 MOVIE1000 13 år siden

Jeg skal tidlig op på Tirsdag og ind til Blockbuster og have den special udgave er der også soundtrack i den kan ikke rigtig finde ud af det?? http://www.blockbuster.dk/Default.aspx?ID=79&P...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#612 frankdrebin 13 år siden

#611 Mener jeg ikke der er, det er der i udgaven der er linket til i #610
Gravatar

#613 MOVIE1000 13 år siden

#612 har du prøvet at klikke på forstør med bagsiden af coveret, der står noget med soundtracks, men om det bare er selve lyden der er sådan??
Gravatar

#614 Bony 13 år siden

MOVIE1000 (613) skrev:
#612 har du prøvet at klikke på forstør med bagsiden af coveret, der står noget med soundtracks, men om det bare er selve lyden der er sådan??

Nej, der står at det er "5.1 soundtrack selections from Hans Zimmer's versatile score", hvilket jeg læser som udvalgte bidder gemt under ekstramaterialet. Hvis du kigger indholdet i gennem, så er der ingen CD som ved Fnac udgaven i #610.

Men når man så læser her, så står der følgende:

– 5.1 INCEPTION SOUNDTRACK – Composer Hans Zimmer teams up once again with Director Christopher Nolan to create the soundtrack for “Inception”. Enjoy this feature in full 5.1 surround.

Jeg vil altså tro, uden at vide det med sikkerhed, at soundtracket ligger som ekstra materiale, men hvis man ønsker at afspille det i sin CD-afspiller, skal man enten købe Fnac udgaven eller købe soundtracket ved siden af. :)

Men ret mig endelig hvis nogen kender svaret, jeg gætter bare. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#615 MOVIE1000 13 år siden

Okay det gør heller ikke spoor hvis soundtracket ikke følger med, jeg kan bare downloade det... :( øhm jeg mener..... jeg kan høre det på youtube :\ hmm..... jeg kan se filmen :)
Gravatar

#616 neran 13 år siden

#615 Du kan da bare købe det digitalt og så downloade det lovligt på den måde. ;)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#617 BN 13 år siden

Ilsø (355) skrev:

Yeah well, fanboys skal nok gøres deres bedste for at forklare hvorfor det pic ikke har nogen relevans, vi kan jo ikke have af et simpelthen billede blir til et sort hul inden for plothuller i den uovervindelige film kaldet 'Inception' :P - Dette er selvfølgelig ikke (kun) møntet på dig ;)

Men ovenstående ser man bare så ofte når der bliver fundet det MINDSTE der kan forringe en film, så kommer de insane fanboys satme rendende med det vups! :D

Hovsa! Et indlæg, jeg (vistnok) aldrig fik kommenteret.

Måske har du ikke fantasi til at forestille dig det, men en anden mulighed kunne jo være, at jeg (og andre) ikke ser det morsomme billede som et virkeligt plothul, og at den problematik jeg anførte vedrørende bedstefaderens udrejse af landet sammen med sine børnebørn, er 200 procent mere realistisk end det forslag der er indeholdt i den joke, der blev linket til. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#618 Ericmase 13 år siden

Kruse (10) skrev:
Jeg kan mærke at denne tråd kommer til at blive lang :P

Og det blev den :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#619 Peder Hansen 11 år siden

test
Gravatar

#620 The-new-meister 10 år siden