“Inception” er måske ikke helt, hvad den efterhånden er blæst op til, men man skal være en usædvanligt gammel kultursnob for ikke at finde den særdeles underholdende. Nolan formår legende let at formidle den komplekse fortælling, og det ville ikke være helt ved siden af, hvis man erklærede “Inception” for sin tids “The Matrix”. Udgivelsen på dvd er til gengæld lidt af en skuffelse – man skulle synes, at en så populær film ville få lidt mere opmærksomhed fra selskabet, men også det er åbenbart blot en drøm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 Bruce 13 år siden

Vi læser det vist forskelligt :) PS3 har været cremen af cremen. Den får stadig 5 af 5 og ordet "slight" tror jeg er ret indikerende for, at de fleste med standard udstyr ikke lægger mærke til kvalitetsforbedringer mellem den og en stand alone. De små så Grease igår på en PS3 og en Pioneer 509H og billedet vil jeg tvivle på jeg ville kunne skelne fra min Oppo på en skærm af den størrelse.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#92 The Insider 13 år siden

PS3 er badass til BD.
War. War never changes.
Gravatar

#93 Bobby Singer 13 år siden

Jeg tør næsten ikke at sige det, men jeg bruger altså også en PS3 og er ganske godt tilfreds med den.
Idjit
Gravatar

#94 filmkorn.dk 13 år siden

Det var nu heller ikke for at bashe PS3. Ved godt den er glimrende. Det var bare for at pointere, at der ikke nødvendigvis behøver at være noget galt med en BD-udgivelse, da ens eget tv og afspiller også er en del af ligningen.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#95 Riqon 13 år siden

NØRDER! :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#96 Mr. Chriss 13 år siden

Har lige genset Inception (på min ps3) for tredje gang, og må sige at den bare bliver bedre og bedre.
Er også lige gået i gang med at læse manuskriptet, og det er heller ikke helt værst. Selvom det jeg har fundet ikke passer helt til filmens rækkefølge, så er det meget sjovt at se nogle af scenerne i filmen, samtidig med man læser.
Gravatar

#97 Babo Rises 13 år siden

Det har nok ikke været det letteste manuskript at forholde sig til, når man blot læser disse ideer på skrift, og så ser filmen, som er visuelt præget. Hvor har du fået manuskriptet? Fik også genset den idag i hjemmebiffen, og jeg er helt skudt i måden Nolan laver film på.. I fucking love it..
Gravatar

#98 Mr. Chriss 13 år siden

Gå ind på nolanfans.com der ligger det :)
Gravatar

#99 Ericmase 12 år siden

Y u no anmelde Blu-ray udgaven snart?
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: