Filmen har som bekendt allerede været lidt af et hit på internettet takket være det famøse billede af Casper Christensens lem, og det kan man roligt tage som et forvarsel på, hvad der også kommer til at blive blottet i denne film. De grove løjer er ikke af de mest subtile slags, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg klukkede lystigt med, mens de ukomfortable situationer hobede sig op på lærredet. Det er næppe en film, jeg nogensinde får lyst til at se igen – man kan trods alt kun chokeres én gang af den samme begivenhed – men mens pinagtighederne står på, kan man anspændt grine med og være taknemmelig for, at klovnen for en stund er en anden end ham i spejlet.
#11 keitel 13 år siden
Men der til skal siges at jeg tit synes han er lidt for flink ved film noir, kunst film og især tegnefilm, men main stream film som f.eks Predators og Wolfman er han for hårde ved, når anmeldelsen bliver skrevet, så lyder de langt federe end karakteren de endelig løber afsted med får. Derfor min Café Latte snob kommentar.
#12 filmz-Myrepip 13 år siden
#13 filmzkim 13 år siden
#14 Nicki52 13 år siden
#15 Gasivodo 13 år siden
I ved alle som en; mennesket bag anmeldelsen ville jo så gerne give fem - men kunne bare ikke(forbaskede overjeg);-D
Ikke blå nok, noget?!?
Edit: Skal se den i morgen...
Hov i dag er det jo og Hurra for Gudenåen:-D
'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
#16 Nicki52 13 år siden
#17 thomas040 13 år siden
#18 chandler75 13 år siden
#19 Antlion 13 år siden
At det er nem lavpunkts-humor gør det nødvendigvis ikke dårligt, men når man blander det banale med det seriøse, falder hammeren i de fleste tilfælde.
#20 Justin 13 år siden
hvis man kunne lide serien skal man også se filmen