Hvis “Man of Steel” ikke er årets værste film, så er den i hvert fald årets største skuffelse – en overfladisk, følelseskold stiløvelse, der tager en stor stak talentfulde skuespillere og drukner dem i slørede computereffekter. Personligt kunne jeg ikke være mere fløjtende ligeglad med den kommende “Batman vs. Superman”, når nu det er det samme filmhold, som står bag. Til gengæld glæder jeg mig enormt til det næste “Superman”-reboot. Fans af “Man of Steel” kan dog glæde sig over, at billedsiden ser næsten fejlfri ud i HD, at lydsporet er et af årets allerbedste, og at ekstramaterialet er seværdigt.
#31 Kochie 11 år siden
#32 Slettet Bruger [3136518414] 11 år siden
Uanset om man er enig med Johan eller ej, har han styr på de tekniske aspekter og man kan hurtigt konstatere, om det er en film, man vil smide penge efter på blu-ray.
#33 Batsy 11 år siden
QFT
#34 Ispep 11 år siden
Det er den så ikke. Men jeg holder også af Returns og synes det er en lille smule undervurderet film blandt fans.
I dette tilfælde burde du :D
Der er ikke meget der slår TDK eller Batman Begins, som vel er de eneste superhelte film der kan tilbyde cinematografi, der er oscar værdig når vi indsamler kandidaterne.
#35 danschier.dk 11 år siden
Pudsigt, jeg så Burtons Batman i fredags på Zulu, for første gang i ca. 8 år, og det første jeg tænkte, var at i forhold til Norlans Batman film, var her en film, som virkelig formået at gøre filmmediet til kunst og burde have haft flere oscars. :)
#36 The Insider 11 år siden
Enig! :-) Synes også, at den vinder på gensyn. Langtfra noget mesterværk, men i dén grad mere medrivende end "Man of Steel".
#37 Batsy 11 år siden
#38 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 Ispep 11 år siden
De to gange jeg har set Returns har jeg været begejstret og ligger på et solidt 4/6. Det er en helt fin film, der ikke drukner i ensformige slåsscener og eksplosioner, som Man of Steel. Kan egentlig godt forstå den ikke blev nogen hit økonomisk, dertil tror jeg mange har fundet den for kedelig. Og nu fik jeg lyst til at gense den :0
#40 The Insider 11 år siden