Men måske kan jeg ikke tillade mig at være så negativ over denne film, som bestemt ikke indeholder noget anstødeligt, og som trods alt ikke har røvet andet end tid fra undertegnede. Men hvis du er en af de stakler, som skal ledsage nogle børn med ind og se denne sølle omgang, så er det måske en god ide tage en iPod med – helst en med et meget højt lydniveau.
#11 dh-ad 13 år siden
Hvis Casper Van Dien marathonet går ud på at se Starship Troopers en 3-4 gange, er jeg da klar!
#12 Kruse 13 år siden
...Men hvis det går ud på at se Starship Troopers 3 mere end en gang, så springer jeg fra ;)
#13 Riqon 13 år siden
Ikke fordi jeg har nogen som helst trang til at forsvare denne film eller på anden måde føler trang til at kværulere, men der er altså noget, der hedder Nordjylland. På samme måde som maner en nordjyde, hvis man kommer fra Vendsyssel eller Skagen (og hvad der ellers ligger deroppe nord for Limfjorden). Jeg boede i Vendsyssel et år, og de har en meget stærk identitetsfølelse deroppe, en slags sub-nationalisme, så jeg mener helt sikkert, at disse termer kan forsvares.
Derimod har jeg aldrig hørt om "Sydvestfyn"...
#14 gi-jones 13 år siden
#15 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 elwood 13 år siden
Hostel Part IV: We want your kids.
Billede 2
Ryanair's Chef introducere ny flymuligheder for de økonomi beviste passager.
Billede 3
Mine herre, nu tager vi det lige hel roligt ikke?
Du skal kraftedme ikke kalde mig racist din lille skævøje satan!
Ok den næste som spørger mig om, hvor de to andre er han får satme kølle!
#17 Sweetiebellefan 13 år siden
#18 gi-jones 13 år siden
#19 elwood 13 år siden
8-)
#20 BN 13 år siden
Hehe. Det var nu mest en spøgefuld betragtning, en joke (især det med "Sydvestfyn"). Selvfølgelig er der noget der hedder Nordjylland, ligesom der er noget der hedder Østjylland, Sønderjylland, eller Nordsjælland og Vestsjælland, samt Sydfyn o.s.v.
Min pointe var, at filmens titel lyder så "tung" og usmidig/kluntet. Det havde lydt bedre, hvis de bare havde kaldt den 'Min søsters børn i Jylland'. At den ville foregå i en bestemt del af Jylland, er jo en selvfølgelighed. At det var i NORDjylland, ville have fremgået af selve filmen, uden at det behøvede at være skåret ud i pap via titlen.
;-)