Der er mange årsager til at man burde købe denne film. Det er en utrolig god film, et visuelt mesterværk hvor hvert eneste billede er nøje planlagt og forberedt, samt en milepæl inden for ‘stop motion animation’, der endnu ikke er blevet overgået. En film der med sikkerhed aldrig vil blive glemt.
Derudover så indeholder DVD’en to af Tim Burtons tidligere værker, der ellers stort set er umulige at finde. Det er must-have for enhver Burton fan. Det ‘nye’ transfer (hvis det altså er det) er også alle pengene værd. Det er næsten en helt ny filmoplevelse at se den med så klare farver og skarpe farver.
Jeg kan kun give thumbs up herfra – det fås ikke meget bedre (det skulle da lige være en 2 disc udgivelse med DTS).
#11 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-omega2005 21 år siden
Den fedeste dukkefilm ever ! Har nok set den 100 gange :P Elsker dens handling og musical tema. Den køre virkelig Tim Burtons stil helt ud, det dunkle og underlige ... har overvejet at købe den på DVD længe, men skal lige finde lidt penge i et allerede udpumpet budget.
Men den er da vidst et one to own ... så den bliver jo nok købt snart :D
#13 DarkLight 21 år siden
hvilke film er det ?
#Generelt,
Mig ha' film...
Hvor kan den købes billigt i denne R2 udgaven som lyder til at være den bedste ?
#14 El vez 21 år siden
Jeg tror "Plan 9 From Outer Space" er hans mest berygtede..
#15 DarkLight 21 år siden
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
#16 filmz-vassago 21 år siden
#17 El vez 21 år siden
Hvad med denher ?
..eller måske denne ? ...der er også lidt mere info :)
#18 filmz-vassago 21 år siden
#19 filmz-Kadann 21 år siden
Som sagt, Plan 9 from outer space.. ellers kan jeg "anbefale" Bride of the Monster og Glen or Glenda. Det er de 3 jeg har fået set, og det er godt nok ikke filmkunst, men stor underholdning, fordi de er så sygt dårlige.
#20 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"