“Pirates of the Caribbean” er indbegrebet af effektiv popcornsunderholdning, hverken mere eller mindre. I modsætning til mange andre nyere eventyrfilm, lykkes det her at sætte et interessant spin på en ellers gennemtærsket genre. Johnny Depp og Geoffrey Rush styrer løjerne med hårde hænder, og der er tilstrækkeligt med øjeguf for både drenge og piger i skikkelse af Orlando Bloom og Kiera Knightly. Hvad filmen med andre ord mangler af indhold har den i starpower og ikke mindst Bruckheimer, der er synonym med Hollywood-excess. Hans medvirken bør ses som en garanti for at de tekniske løjer er i top.
#111 coolflash 21 år siden
Præcis mine tanker :) Man kan sige at den knægt er startet voldsomt ud med en storfilm som LOTR og derefter POTC. Det er jo ik ligefremt B-film. Og jeg kan ikke lade vær med at tænke - mon det er sundt?? Håber han kan klare presset. Bloom har helt klart et talent, som bare skal nuanceres via erfaring...
#112 filmz-Johnny_Depp_lover 20 år siden
#113 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#114 filmz-løjse 20 år siden
Jeg vil mene (ligesom så mange andre, Gud hvor er jeg kedelig ;)) at filmens fedeste person var Johnny Depp. Han var sjov, sej og så er han også en smule cute...
Men ellers, så kan jeg ikke helt forstå, hvorfor de fleste synes denne film er så god.
Jo, det var okay underholdning - men den sagde mig ikke så meget, så det er ikke en jeg kunne tænke mig at se igen eller en jeg vil tænke over resten af dagen.
Det er svært at sige, hvorfor den ikke rigtig virkede på mig. Måske fordi jeg ikke synes om dens historie? Arrrhg, jeg ved det ikke.
#115 Yoda 20 år siden
#116 filmz-løjse 20 år siden
#117 filmz-ram roy 20 år siden
ps. Cutt stinker og "Pirates of the Caribbean" burde kun have 3 i karakter.
#118 filmz-o.b fan 20 år siden
jo også med!
#119 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#120 filmz-tagmusen 19 år siden