Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Michael Andersen 20 år siden

#80 Du må meget gerne tage udfordringen op og komme med nogle modargumter i stedet for bare selv at lukke skidt ud.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#82 The Insider 20 år siden

#80, ej, det kan jeg just ikke lige prale af at have været da jeg skrev anmeldelsen. Selv om et par flasker rom nok ville have gjort filmen lidt lettere at sluge...
War. War never changes.
Gravatar

#83 El vez 20 år siden

#82 ...det kunne være du var kommet til at ligne Keith Richards.. Om det så er et plus ved jeg ikke ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#84 filmz-sild4 20 år siden

jeg fatter det ikke, det er den fedeste film i lang tid. Helt klart 6/6 over alt. Filmen er verdens klasse...
Gravatar

#85 filmz-flissi 20 år siden

Absolut suveræn film!.. Johnny Depp fortjente godt nok den oscar, for hvor spiller han dog godt!.. Den her film kan jeg se igen og igen og igen!..
Gravatar

#86 filmz-ane 20 år siden

Hai!

Anmeldere har tit anderledes meninger end os "almindelige" filmseere idet de kigger bag ved filmen, men vi andre ser os mætte uden at tænke så meget over de negative ting!

Jeg synes også filmen var helt genial! Johnny Jepp har en super rolle som han spiller aldeles glimrende og Orlando tilføjer filmen en flot grand kærlighed :)

Desuden indeholder filmen alt fra kærlighed og romantik til action og spændning!!... Jeg synes den er fed...
Gravatar

#87 Morbid 20 år siden

#86 - Du har ikke ret, for at sige det ligeud.

Anmelderen har blot set langt flere film end dig. Det er da selvfølgelig godt for dig, at du synes denne film er god, men din holdning til den, kommer nok til at ændre sig, jo flere film du får set.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#88 Yoda 20 år siden

#86 Ja, det empiriske niveau er en indiskutabel faktor! Man udvilkler sig ikke kun som menneske, men også som professionel i jobmæssig forstand, hvilket resulterer i en eskalerende og gradvis tilegnelse af viden.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#89 filmz-silverscreen 20 år siden

Jeg må tilslutte mig mindretallet der giver "Pirates" karakteren middel... OK, Johnny Depp er næsten genial som Jack Sparrow, og uden ham havde filmen været et rent flop.

Den ville have haft godt af en opstramning (skær ca. 20-30 minutter) - det ville have klædt den.

#90 filmz-belli 20 år siden

Så lad os andre have vores mening og du kan have din mening. Jeg synes den var god... Skuespillet varierede lidt... Spillelængden var lidt for lang... Men meget god...

Skriv ny kommentar: