Jeg befinder mig i lidt af et dilemma, her hvor jeg skal vurdere denne DVD. Jeg var øjensynlig en af de få, som ikke syntes, at “Pirates of the Caribbean” var en fænomenal eventyrfilm. Men der er her unægtelig tale om en særdeles gennemført og velproduceret DVD-udgivelse, som alle de mange, der nød “Pirates of the Caribbean” i biograferne, vil elske. Udgivelsen indeholder tonsvis af lækkert ekstramateriale, og AV præsentationen er særdeles imponerende, så sæt roligt alle sejlene til og køb DVD’en, hvis du er bare er en lille smule interesseret i filmen eller dens tilblivelse.
#81 Michael Andersen 20 år siden
#82 The Insider 20 år siden
#83 El vez 20 år siden
#84 filmz-sild4 20 år siden
#85 filmz-flissi 20 år siden
#86 filmz-ane 20 år siden
Anmeldere har tit anderledes meninger end os "almindelige" filmseere idet de kigger bag ved filmen, men vi andre ser os mætte uden at tænke så meget over de negative ting!
Jeg synes også filmen var helt genial! Johnny Jepp har en super rolle som han spiller aldeles glimrende og Orlando tilføjer filmen en flot grand kærlighed :)
Desuden indeholder filmen alt fra kærlighed og romantik til action og spændning!!... Jeg synes den er fed...
#87 Morbid 20 år siden
Anmelderen har blot set langt flere film end dig. Det er da selvfølgelig godt for dig, at du synes denne film er god, men din holdning til den, kommer nok til at ændre sig, jo flere film du får set.
#88 Yoda 20 år siden
#89 filmz-silverscreen 20 år siden
Den ville have haft godt af en opstramning (skær ca. 20-30 minutter) - det ville have klædt den.
Stefan - <a href=http://www.silverscreen.dk target=_blank>Silverscreen.dk</a>
#90 filmz-belli 20 år siden
Så lad os andre have vores mening og du kan have din mening. Jeg synes den var god... Skuespillet varierede lidt... Spillelængden var lidt for lang... Men meget god...