“Spider-Man 2” fanger tilskueren i sit net med intelligens, action og humor. Filmen leverer solid, gennemtænkt og eksplosiv underholdning og har langt mere tyngde end etteren. Anden del i filmserien om superhelten med de mange problemer træder ind i rækken af tegneserie-filmatiseringer som en af de absolut bedste. Lille Peter Edderkop er blevet voksen.

Læs mere om Spider-Man i Spider-Man: Tema og konkurrence.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 filmz-mrmunk 20 år siden

jeg kan li spider-man det er så fedt at se
Gravatar

#102 Yoda 20 år siden

Det er da rigtig godt for dig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#103 Kiksmann 20 år siden

Jeg syntes simpelthen den holder, det er en rigtig flot opfølger, og lægger kraftigt op til en 3'er. Fede grafiske bevægelser, gør at det ser bedre ud når PP bevæger sig rundt som spiderman. Fede lyde eff. Alt i alt en fed film.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#104 dyg 20 år siden

Jeg har også lige fået den set, må tilslutte mig anmeldelsen og mange af jer andre. Imponerende film. Og så er det jo altid rart at se Bruce Campbell og Stan Lee i deres små cameos :)

Den skal helt sikkert med hjem på hylden når den kommer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#105 filmz-belli 20 år siden

Bedre end etteren. Historien fanger mig meget mere. Fed film!!
Gravatar

#106 filmz-sarah88 20 år siden

Nøj hvor jeg glædte mig til efterfølgeren Spider-Man 2. Jeg var så nervøs, lige inden jeg skulle se den..
Jeg synes at Spider-Man 2 er en fantastisk film , meget bedre end 1´eren, for den har mere af det hele: Action, spænding og en god humor. Den overrasker en rigtig mange gange, blandt andet da man ser at både Harry og Mary Jane får at vide hvem Spier-Man egentlig er.. Og så lægger den virkelig op til en 3´er. Den glæder jeg mig rigtig meget til.
Hvordan vil Harry tackle det hele og sådan..
Kan lige sige at Spider-Man 3 først kommer i 2007, vist nok d. 4 maj... Der er lang tid til ja, men ventetiden er absolut det værd... :)
6 stjerner fra mig af...
Gravatar

#107 filmz-fidde i knibe 19 år siden

øhh.havd skal jeg sige jeg har ike seyt den..for fanden....
Gravatar

#108 dyg 19 år siden

Så skal du ikke sige noget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#109 Slettet Bruger [1332095395] 19 år siden

Hvor er dvd-anmeldelsen af denne film egentlig blevet af?
Gravatar

#110 filmz-chris99 19 år siden

den er den bedste film nogle sinde

Skriv ny kommentar: