“Star Wars Episode III: Sith-fyrsternes hævn” leverer hvor den skal: Som det forventes af en “Star Wars” film, er der masser af action og sci-fi eventyr, men den har sandelig også følelsesmæssig gennemslagskraft. Samtidig lukker den hullet imellem de to trilogier på ganske nydelig facon. Ekstramaterialet på udgivelsen når ikke helt op på samme højde som de to forgængere, men til gengæld hører den rent teknisk til i den absolutte topklasse. Billede og lydside er noget nær perfekte. ”Impressive… most impressive!”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-Omega 17 år siden

2/6 fra mig

Filmen er et komplet rip-off af Star Crash, med David Hasselhoff. Hasselhoff opfandt diosværdet og Star Wars er fr mig et ynkeligt forsøg på at efterligne Star Crash stilen og temaet. En supervillain med en sort spand på hovedet er ikke just det mest originale jeg endnu har set. George Lucas minder mest af alt om en dement gammel mand der forestiller sig ting han allerede har set, i dette tilfælde Star Crash. Mr. Lucas blev kendt THX lydsystemet, dette må være årsag til den skringende elendige lyd gennem hele filmen. Nej Lucas, et rumskib lyder IKKE som en brødrister.
Grunden til den ikke får 1/6 er at der er en grøn nisse med der hedder Hugo eller sådan noget.
Spoiler:
Snape kills Dumbledore
Harry dies and Ron is the Chosen one
Gravatar

#72 filmz-DocDoom 17 år siden

71: Ganske underholdende indlæg i en noget bedaget tråd, men nu blev Star Wars-universet inkl. lyssværd osv. jo introduceret inden den frækkert af en film, som du nævner, så det er vel begrænset, hvor meget Hassel The Hoff kan være blevet rippet...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#73 filmz-starwarsfan 15 år siden

dette er et mesterværk den bedste film til dato man er underholdt helle tiden og hayden christensen og samuel l jackson er geniale det kan ikke blive bedre dette er verdens klasse 6/6 stjerner til filmen '

lyden er også fantastisk man kan høre alle lydene perfekt 6/6

billede er det bedste i verden ingen thivl om det klasse verdens klasse 6/6

utroligt ekstramatreiale noget af det bedste i verden også 6/6

overall er dette perfekt ingen fejl det er det bedste i historien 6/6 ufateligt
Gravatar

#74 evermind 15 år siden

o.O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#75 Highland Park 15 år siden

Hvor er det dog en stor skuffelse, at ekstramaterialet kun hører til noget af det bedste i verden... :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#76 Kruse 15 år siden

Var det ikke på grund af navnet, var jeg sikker på overdrevet brug af sarkasme. I stedet er det måske en overdreven brug af hallucinerende stoffer :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#77 Bony 15 år siden

Nej nej, det er jo verdensklasse! Intet mindre!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#78 filmz-General Grievous 15 år siden

Rots er helt klart en af de bedste star wars film, og langt den flotteste
Gravatar

#79 evermind 15 år siden

#78 Da du selv medvirkede i filmen, kan jeg ikke sætte min lid til dig som værende helt upartisk. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#80 The Insider 15 år siden

hehe :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: