Jeg er enig. Anakin ser skummel ud til sidst - og det er en stor skam! Det gamle varme smil var meget bedre. Jeg kunne godt leve med at scenen var blevet udskiftet hvis bare Hayden C. havde leveret et ordentligt smil.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Hayden vidste ikke han blev optaget til dvd'en på daværende tidspunkt. Optagelsen af hans hoved (der er klistret på Shaws krop) stammer fra en kostumeprøve til Episode 3. Lucas valgte at bruge den optagelse til ROTJ dvd'en.
Som Hayden selv fortæller det, fik han en dag stukket ROTJ dvd'en i hånden, hvor han kunne se sig selv.
#21 Kalle Ferm 19 år siden
#22 filmz-cko 19 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#23 Hasselguff 19 år siden
Hayden vidste ikke han blev optaget til dvd'en på daværende tidspunkt. Optagelsen af hans hoved (der er klistret på Shaws krop) stammer fra en kostumeprøve til Episode 3. Lucas valgte at bruge den optagelse til ROTJ dvd'en.
Som Hayden selv fortæller det, fik han en dag stukket ROTJ dvd'en i hånden, hvor han kunne se sig selv.
#24 filmz-cko 19 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#25 Kalle Ferm 19 år siden
#26 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#27 Michael Andersen 18 år siden
#28 filmz-Kadann 18 år siden
Hahaha!
#29 Michael Andersen 18 år siden
#30 Andcasso 18 år siden
Jeg kan faktisk godt lide ændringen. Det er da meget muligt at hayden er for ung, men Sebastian Shaw er alt for gammel til at være Anakin.
Shaw var i halvfjerdserne, og Anakin dør i en alder af syv og fyrre.