Star Wars er Star Wars, og uanset hvor mange kræfter George Lucas bruger på at maltraktere den oprindelige, klassiske trilogi, kan han ikke fravriste den dens titel som alle tiders største filmeventyr. Det er ærgerligt, at de oprindelige biografudgaver af filmene ikke medfølger (og de bliver næppe nogensinde udgivet i HD), men udgivelsen kompenserer for det minus med et væld af fremragende dokumentarer og slettede scener, som fans formentlig kan bruge ugevis på at nærstudere. Nå ja, de tre prequels medfølger også, og selvom de ikke når de gamle film til sokkeholderne, så er de ikke helt uden meritter. En mangelfuld, men uundværlig udgivelse.
Se også: Filmz TV ser stjerner – “Star Wars” anmeldes på Blu-ray!
#241 BN 13 år siden
Man skulle næsten tro, I prøvede at lokke min fulde Top 200-liste ud af mig. Men nej, det er jeg overbevist om, at I aldrig kunne finde på. ;-)
#242 Collateral 13 år siden
Har du ikke lagt den op inde i din tråd? :S
#243 Batsy 13 år siden
Hehe jeg venter skam tålmodigt 8D
#244 BN 13 år siden
Og ja, jeg ved godt, der ikke er tale om karaktergivning, men det er da alligevel interessant, at når folk har skulle vælge deres favoritfilm, så er der flere, der har medtaget en af de tre prequels end der er af dem, der har medtaget en film fra den gamle trilogi.
#245 Michael Andersen 13 år siden
De gamle ligger over de nye, da de gamles stemmer er delt ud på to titler hver: original biografversion og Speciel Edition.
#246 BN 13 år siden
Nå, okay. Ja, det forklarer jo sagen. :-)
Dog er det ikke den originale biografversion og Special Edition (fra 1997) stemmerne er delt ud på, men Special Edition (fra 1997) og den ligeledes redigerede 2004-udgave.
#247 Michael Andersen 13 år siden
Rigtigt. Det var det bare på et tidspunkt da jeg var hos Filmz, så det havde jeg ikke lige set var blevet ændret. My bad :)
#248 Lord Beef Jerky 13 år siden
#249 Patriarch 13 år siden
#250 Lord Beef Jerky 13 år siden