“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Bobby Singer 13 år siden

Oh fuck der er åbenbart et problem der er med R2, samt R4, udgivelserne:

DVDCompare skrev:
ALL Episodes have been converted from NTSC > PAL directly (at 24fps), and as such have artefacts such as interlacing. There is also some magnetic interference on the transfer at the very top of the screen (during the episodes) which is not present on the R1.

Idjit
Gravatar

#82 Bruce 13 år siden

#80 Der skal som regel noget software til at afsløre konverteringer, med mindre man sammenligner spilletiden fra en R1'er til en R2'er. NTSC -> PAL sker ofte og derved opstår sandsynlighed for interlacing. The Wire er dog en katastrofe konvertering.

#81 Jep!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#83 IK 13 år siden

SAMCRO

Jeg oplevede noget lignende med The Best Years Years of Our Lives. Der var en hvid streg på venstre side af billedet. Jeg ændrede min BD-afspillers opløsning til 520p, og derefter var det væk. Måske kan det hjælpe.
Gravatar

#84 Bobby Singer 13 år siden

#83 Det vil jeg da i hvert fald prøve i morgen. :)

Ifølge DVDCompare skulle resten af sæsonerne se lidt bedre ud, så det er da altid en mindre trøst.
Idjit
Gravatar

#85 duuk74 13 år siden

Spanner (75) skrev:
Jeg fik svar på min henvendelse til TV2 angående The Wires sendetid:

Tak for din henvendelse.

Da vi startede med at vise serien i sin tid lå den torsdag kl. 22.55, men den fik slet ikke de seertal, som den skulle have - og derfor har vi været nødt til at flytte den.

Sendetidspunkter for alle programmer afspejler - typisk og generelt set - seernes interesse for de enkelte programmer, og jeg kan garantere, at TV 2 meget hurtigt stopper eller flytter programmer (uanset om det er førstegangsudsendelser eller genudsendelser), hvis der ikke er tilfredsstillende seertilslutning.

Med venlig hilsen
Dorte Karst
T V 2 | K o m m u n i k a t i o n

Det er sikkert lidt for krævende for den typiske TV2 Seer. Havde nok passet bedre på DR2 hehe. ;)
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: