Gravatar

#371 PredatorX 15 år siden

bruce (370) skrev:
#365 Kondolerer! Men det skal nok gå!

hahaha
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#372 PredatorX 15 år siden

2/6

Min fod som er skadet til træning i sidste uge på en eller anden måde... Gør ihvertald fucking nas!

3/6

Mit skinnebens mærke efter dagens træning. Pain is weaknes leaving the body! hehehe... I guessss
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#373 wimmie 15 år siden

At jeg skal til London i uge 49 og kommer til at bo der hele ugen for 500 kr = 1.mio/6

At vi skal se Eddie Izzard live derovre = priceless!

At jeg er ludfattig og dét at spare en masse penge op man kan fyre af derovre på bluray film og gejl ligner en nitte = 0/6 :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#374 Batsy 15 år siden

lige vågnet med ondt i ryggen 2/6 jeg sov ellers godt :), jeg drømte at rihanna hun døde og hendes kæreste slog obama ned. OG så slog uret og så vågnede jeg. Nu vidste jeg ikke hvad der skete med Obama :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#375 Batsy 15 år siden

Plus at vi har fået varmt vand igen 6/6 jeg skulle vente fra i fredags af igen at gå i bad :O

Gravatar

#376 Yoda 15 år siden

At vågne med hovedpine 0/6
At vågne til duften af friskbrygget kaffe 6/6
At få besøg af pakkeposten med mine ventede Blu-rays 6/6
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#377 Batsy 15 år siden

hold da op jeg gad godt have en far som elsker film, og ikke siger den god fordi der gode effketer og ikke andet. Min far syndes stort set alle film er gode som vi har set.eks transformes 2 10000. bc og mange andre cgi bvader film. Hmm gad godt eks tager vi yoda han kan lide film og skriver på webstites eller bruce de er nogle ældre mænd og Chandler 75. Hmm ved ikke hvorfor jeg skrev det men håber i forstår lidt af det. I skal ikke tage jer af at jeg tog jer gutter.

Gravatar

#378 Yoda 15 år siden

Jeg forstår dig skam fint :-)
Men den der med "ældre mænd", den sved sgu lidt ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#379 dyg 15 år siden

#378 - Alle over 30 er gamle! Denne regel bliver dog snart lavet om til "Alle over 40 er gamle".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#380 Yoda 15 år siden

Jeg går ud fra, at reglen træder i kraft pr. femte december ;-)
Det bliver godt igen at kunne kalde sig ung - yeahhh, man!

Skriv ny kommentar: