At vi skal til bryllup i dag ved mandens stedsøster og egl. ikke gider men hellere vil blive hjemme og se en stak af de film eller serier man lige har fået og slappe helt af med snacks og cola inden vi tager på ferie på mandag 1/6 (én stjerne fordi der sikkert bliver masser af god mad i aften)
Jeg føler bare ikke for at skulle stadses op og være social....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
3/6 - Ondt i ryggen? - Ja, jeg er enormt øm. - Ville en omgang massage hjælpe? - Ja, det tror jeg vidst nok. - Vil du også have et glas limonade? - Ja, det tror jeg vidst nok.
Wonderfestiwall 2/6 :( Dillemma mellem x-kærester fra klassen - få piger i min årgang - telt svøbet ind i skum - få gode bands - plykker bliver stjålet - kammerater begynder at tage hjem - Irriterende stalker - mangel på penge - telt bliver utæt og regn løber igennem - sprut bliver taget af vagt - Telt kollapser - vi bliver drivvåde - kammerat plørefuld - alle kammerater tager hjem.
#81 MOVIE1000 15 år siden
#82 dyg 15 år siden
#83 dyg 15 år siden
#84 davenport 15 år siden
At man selv skal tørre op 1/6 (Tørrer det af sig selv?)
Øl til morgenmad? ?/?
#85 wimmie 15 år siden
Jeg føler bare ikke for at skulle stadses op og være social....
#86 elwood 15 år siden
Among the living.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 filmzkim 15 år siden
Ondt i ryggen
3/6
- Ondt i ryggen?
- Ja, jeg er enormt øm.
- Ville en omgang massage hjælpe?
- Ja, det tror jeg vidst nok.
- Vil du også have et glas limonade?
- Ja, det tror jeg vidst nok.
#88 filmzkim 15 år siden
Hahahaha :D
2 for underholdningsværdien xD
#89 filmzkim 15 år siden
Dillemma mellem x-kærester fra klassen - få piger i min årgang - telt svøbet ind i skum - få gode bands - plykker bliver stjålet - kammerater begynder at tage hjem - Irriterende stalker - mangel på penge - telt bliver utæt og regn løber igennem - sprut bliver taget af vagt - Telt kollapser - vi bliver drivvåde - kammerat plørefuld - alle kammerater tager hjem.
Men pizzaen var god og billig.
#90 Fynboen 15 år siden
Gifte kvinder 6/6... meget nemmere end alt det kærsteri og dating...
Gifte kvinder, hvor manden opdager hvad der foregår... 0/6