“Alexander” er flot og storstilet som den slags film nu bør være, men den savner alligevel bid og kraft, især hvad angår den redundante fortælling og de rodede personbeskrivelser. Nogen ny “Gladiator” er den ikke, men spektakulær, det er den i hvert fald.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-yoshimura 17 år siden

#70 Lidt sent at komme med den advarsel nu ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#72 filmz-Erlingur666 16 år siden

Er der nogle der ved hvor man kan købe den her film i viborg.
Gravatar

#73 El vez 16 år siden

Internettet er din ven, Erlingur! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#74 filmz-DocDoom 16 år siden

#73: Man kan anvende Toys R Us-kundekort online.

#72: Det er ikke nogen fantastisk sandal-film. Hvis du finder den, så vær sikker på at det er den reviderede version (director's cut).

Jeg kan se, at du kan lide sandal-film i stil med Troy. Du bør se Spartacus og Ben Hur. Spartacus er i stil med Gladiator, og Ben Hur er i stil med The Fast And The Furious - med rigtige hestekræfter! :-)

Det er to klassikere, der får Alexander til at ligne et stykke amatørhåndværk. De er godt nok fra længe før du blev født (og også fra længe før jeg blev født), men så kan du se, hvordan man lavede en rigtig storfilm dengang! :-)

Spartacus: http://www.imdb.com/title/tt0054331/
Ben Hur: http://www.imdb.com/title/tt0052618/
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#75 filmz-DocDoom 16 år siden

PS: Jeg så selv de to film første gang, da jeg var på din alder, og jeg kedede mig ikke! :-)
Gravatar

#76 rockysds 16 år siden

#72 Stereo Studio - og sikkert også Fona.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#77 Musse93 16 år siden

føj en dårlig film 1/6
Why So Serious?
Gravatar

#78 filmz-Erlingur666 16 år siden

her min andmelse af filmen den har alt for lang. 2 timer ville være okey men næsten 3 timer er for langt. Så syndes jeg selve Alexander gøre det dårligst. Alt for lidt action og for meget drama. Jeg købte den her film for 100 kroner og det slog mig meget at der stod på dvd at det var et action drama. Men var kun en kun halv lunken film den får 3 stjerner får den pågrund af Hopkins gode gamle Hobkins og de to Action scener der varede 10 minuter mindst.
Gravatar

#79 filmz-DocDoom 16 år siden

#78 jeg er ret enig!
Gravatar

#80 Bohemian 16 år siden

All Hail HOBKINS!!
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: