“Blade 3: Trinity” er på ingen måde en værdig efterfølger til de to første film. Det er de billigste tricks Goyer har tyet til, og et næsten kriminelt forsøg på at hive de sidste kroner ud af eventyret. En forhastet affære, der trods sin imponerende fart og rå mængde action, er så triviel og klichefyldt, at man ville ønske at manden i sædet ved siden af ville hamre en træpæl igennem ens brystkasse og sætte en stopper for smerten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#111 DarkLight 19 år siden

Jeg skal gøre hvad jeg kan, men jeg vil ikke love noget.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#112 cyberzed 19 år siden

Jeg vil nok kategorisere den som ok popcorn film og ikke mere. Ja der er mange platte jokes men om ikke andet så giver det da en grund til at Blade hader ham så meget :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#113 evermind 19 år siden

Hvornår laver du det boxset med alle Child's Play-filmene?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#114 filmz-lysdal 19 år siden

jeg forstår ikke hvorfor i kun gir den en enkel pen. Jeg synes at det er en god film med god varition. og stemningsfuld, den er også meget opfindsom. godt nok er den ikke ope på niveau med nummer1
Gravatar

#115 filmz-incubus 19 år siden

Enig med anmelderen i, at Drake er den meste fesne udgave af "THE COUNT" til dato, men jeg vil da ikke skjule, at jeg fandt den som en ganske fin slå-hjernen-fra actionfilm.

Glad for at jeg har set den i biffen, for den vil nok være lidt mere skuffende på et 28" TV... filmen er nu lavet til det store lærred.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#116 filmz-bladestyrer 19 år siden

Denne film er pisse fed bortset fra den sidste scene i filmen den er skuffende men jeg vil give den 5 ud af seks begrund af den sidste scene í filmen...skuffer der hvor drake og blade slås.-...

#117 19 år siden

Præcis anmeldelse. En sjælden stinker som opfølgning på en klassiker med masser vampyr-stemning (1'eren) og en udmærket 2'er.
Gravatar

#118 filmz-daredevil.dk 19 år siden

1'eren var perfekt, der skulle ikke ha' været kogt mere suppe på det ben. Mht. Matrix er det samme, 1'eren færdig slut, den kunne fortolkes og ses på flere forskellige måder det var det der gjorde den god. Begge film (1'erne) indeholdt en masse nytænkning og ting, som gjorde de fleste fanget, det har så desværre manglet i deres 2'ere og 3'ere, men Blade Trinity er uden tvivl den værste makværk der nogensinde er skudt penge i. Af alle dem som jeg kender der har set den, er der en holdning der går igen, en værre gang lort. Selv min nevø på 12 var skuffet over den. Det siger en del, eftersom han ikke ligefrem lægger vildt mærke til alle de ting som en mere moden person gør når de sætter sig i mørket. Han hvis jeg husker det ordret, den var lidt tam. Og ja Blade er den største tøs i 3'eren...

#80 Nu har du givet udtryk for at du syntes det er en god film, ved ikke helt hvordan du ser det, men fuck det, du siger så at der er få undtagelser for gode efterfølgere, og nævner herefter StarWars, nu vil jeg så ikke personligt angribe dig på nogen måde, men det går lidt op for en hva du ser når du ser en film, eyecandy, og ikke en skid andet, skuespillet i StarWars 1 & 2 er fandme næsten lige så dårligt som Blade Trinity er som film, det eneste vilde der er i StarWars effekterne.

Og nu for at ramme sømmet på hovedet, hva sker der for jer folk som kommer og påstår at humoren i Blade: Trinity er god? Ak.. Ak.. Ak..
http://www.daredevil.dk
Gravatar

#119 filmz-mr.orange 19 år siden

Jeg synes der er mange hårde anmeldere på sitet. Det kommer an på hvad man forventer. Blade1 er helt klart en af de fedeste vampyrfilm der endnu er lavet og selvfølgelig skulle der komme et opfølger på den. Blade2, en acceptabel opfølger hvor man blev godt underholdt man kunne godt mærke på filmens kvalitet at budgettet var større, men det er stadig svært at følge op på en succes især inden for vampyrfilm genren (lidt ligesom sjove film, der er 2 eren altid dårlig). Blade3 vil jeg give 4,5 /6 da jeg blev underholdt fra start til slut som jeg forventede. Men de sjove kommentar fra Ryan Reynalds trak ned, de kunne godt være skiftet ud med et par fede sætninger... men for mig god underholdning...(til dem der ikke har set Swordfish, se den..)
Gravatar

#120 filmz-Gecko 19 år siden

Jeg har altid været en stor fan af vampyrfilm. De har været i stand til at være dyriske på den fede måde. Af alle vampyrfilm synes jeg Blade 3 har været den største skuffelse, skarpt efterfulgt af The Underworld, som dog havde noget af den gothiske atmosfære men handlingen stank langt væk. Ikke langt nede på listen over skuffende vampyrfilm ligger Blade 2 i øvrigt...

Skriv ny kommentar: