Nøjagtig ligesom Frank Capras følelsesladede perler fra 1930’erne og 40’erne vil Frank Darabonts “En verden udenfor” stadigvæk dyrkes årtier ude i fremtiden som en inspirerende hyldest til det bedste i os mennesker. Denne Blu-ray er dog lidt af en fuser. Transferet er blot hæderligt, lydsporet skuffer, og stort set intet ekstramateriale medfølger, selvom der findes adskillige udgivelser af filmen på markedet, som simpelthen er spækkede med ekstra godter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Broomie 12 år siden

#60 Nej, intet nyt hifi her i huset. Lagde også mærke til, at billedet hakkede en smule til tider. Tror det er disken den må være gal med, jeg prøver hvert fald at få den byttet :).
Gravatar

#62 Slettet Bruger [2580427460] 12 år siden

#60 -

Hvordan præcis gør man det? Jeg har snakket med Ruben om dette i forhold til "Watchmen" og vi har begge købt nyt tv indenfor det sidste stykke tid.
Gravatar

#63 The Insider 12 år siden

#62, yeah, så skal man som regel finjustere audio delay igen - det skulle jeg også, da jeg købte ny fladskærm for et års tid siden. Min nye skærm var markant større end den forrige, så jeg forestiller mig, at den ekstra forsinkelse skyldes, at der skal bruges ekstra strøm til hele moletjavsen, og at der skal sendes endnu mere information i omløb pga. de ekstra tommer. Min delay gik fra 20ms til 150ms(!)

Anyhow, du skulle gerne kunne indstille det direkte på din receiver. Alle de recievere, jeg har haft de senere år, har haft et menupunkt, som hedder "audio delay". Man kan dog godt blive vanvittig over at finjustere millisekunderne, fordi man nemt mister fornemmelsen af, om alt er helt i sync, og så går der et par uger, hvor man er fuldstændig besat af at studere hver eneste mundbevægelse for at sikre sig, at alt er i orden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#64 Slettet Bruger [2580427460] 12 år siden

Aight, det må jeg lige prøve ved lejlighed, fordi det er kun Watchmen jeg har oplevet det med.

Skriv ny kommentar: