Sylvester Stallone har samlet et udpluk af de gamle legekammerater fra fordums tider til, hvad må være sensommerens bedste bud på et actionbrag. Selv er han i topform med hængende mundvig og kælderrøst i en lidt altmodisch, men eksplosiv actionfilm, hvor computereffekter er dømt ude, og den smertehungrende stuntmand er på plads der, hvor det gør allermest ondt.
Filmz TV har som eneste danske medie været i Los Angeles og talt med Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Eric Roberts. Du kan se hele det eksklusive video-interview her.
#71 BN 14 år siden
Hvorfor skal Arnold Schwarzenegger vise, at han er i tvivl? Og hvad er han i grunden i tvivl om?
#72 Batsy 14 år siden
jeg har spekulret bn hva hedder du enlig, Bn, Børge nielsen, Bart Nørregard eller det her Bambino Nongalzes. Eller er det bare BN 8)
#73 BN 14 år siden
Jo, jeg laver bare lidt sjov. ;-)
Haha, det er nogle morsomme forslag; ikke mindst "Bambino Nongalzes". :-D
BN er dog ikke forbogstaverne til mit rigtige navn. Jeg foretrækker anonymiteten her på nettet, og navnet 'Albert Brown', som jeg bruger i forbindelse med min musik, er også et pseudonym ... og nok ikke den mest originale af slagsen, eftersom jeg mener at have set forfattere, filmfolk, malere el. lign. der hed det samme.
#74 Batsy 14 år siden
#75 Nicki52 14 år siden
#76 Michael Andersen 14 år siden
#77 HonoDelLoce 14 år siden
Haha.. Owned..
#78 Batsy 14 år siden
#79 Bobby Singer 14 år siden
Hahaha det da bedste navn ever XD
#80 McPeter 14 år siden
Karakter: Uden for skalaen - simpelthen en must-see film hvis man nogensinde har set 80'er actionfilm.