Sylvester Stallone har samlet et udpluk af de gamle legekammerater fra fordums tider til, hvad må være sensommerens bedste bud på et actionbrag. Selv er han i topform med hængende mundvig og kælderrøst i en lidt altmodisch, men eksplosiv actionfilm, hvor computereffekter er dømt ude, og den smertehungrende stuntmand er på plads der, hvor det gør allermest ondt.

Filmz TV har som eneste danske medie været i Los Angeles og talt med Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Eric Roberts. Du kan se hele det eksklusive video-interview her.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 BN 14 år siden

EPH333 (70) skrev:
altså arnie vis du er i tvivl

Hvorfor skal Arnold Schwarzenegger vise, at han er i tvivl? Og hvad er han i grunden i tvivl om?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#72 Batsy 14 år siden

71# fordi arnie fatter ik at han ik kan blive præsident, ej du ved vel hva jeg mener ik BN

jeg har spekulret bn hva hedder du enlig, Bn, Børge nielsen, Bart Nørregard eller det her Bambino Nongalzes. Eller er det bare BN 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#73 BN 14 år siden

EPH333 (72) skrev:
71# fordi arnie fatter ik at han ik kan blive præsident, ej du ved vel hva jeg mener ik BN

Jo, jeg laver bare lidt sjov. ;-)

EPH333 (72) skrev:
jeg har spekulret bn hva hedder du enlig, Bn, Børge nielsen, Bart Nørregard eller det her Bambino Nongalzes. Eller er det bare BN 8)

Haha, det er nogle morsomme forslag; ikke mindst "Bambino Nongalzes". :-D

BN er dog ikke forbogstaverne til mit rigtige navn. Jeg foretrækker anonymiteten her på nettet, og navnet 'Albert Brown', som jeg bruger i forbindelse med min musik, er også et pseudonym ... og nok ikke den mest originale af slagsen, eftersom jeg mener at have set forfattere, filmfolk, malere el. lign. der hed det samme.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#74 Batsy 14 år siden

73# I will call you, Benocio nostromo, (:

Gravatar

#75 Nicki52 14 år siden

Jeg er igang med at skaffe mig alle Arnie film, så jeg kan tæller hvor mange han dræbe. Må det også gerne være rumvæsener og skal vi tælle selvmord med?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#76 Michael Andersen 14 år siden

EPH333 (70) skrev:
69# Han for masser af mennesker, og det bedste en predetor!, altså arnie vis du er i tvivl :p

Predatoren begik selvmord ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#77 HonoDelLoce 14 år siden

Michael Andersen (76) skrev:
Predatoren begik selvmord ;P

Haha.. Owned..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#78 Batsy 14 år siden

76# Det med jeg skam godt, men på en måde fik han, predetoren nedlagt, syndes det tæller som et drab på en måde!

Gravatar

#79 Bobby Singer 14 år siden

EPH333 (74) skrev:
73# I will call you, Benocio nostromo, (:

Hahaha det da bedste navn ever XD
Idjit
Gravatar

#80 McPeter 14 år siden

The Expendables er formidabel drengerøvsunderholdning! Masser af overdrevet 80'er action, eksplosioner og punch lines. De gamle drenge tager pis på hinanden til den store guldmedalje. Glæd jer til shotgun-scenen! ;-)

Karakter: Uden for skalaen - simpelthen en must-see film hvis man nogensinde har set 80'er actionfilm.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: