Sylvester Stallone har samlet et udpluk af de gamle legekammerater fra fordums tider til, hvad må være sensommerens bedste bud på et actionbrag. Selv er han i topform med hængende mundvig og kælderrøst i en lidt altmodisch, men eksplosiv actionfilm, hvor computereffekter er dømt ude, og den smertehungrende stuntmand er på plads der, hvor det gør allermest ondt.

Filmz TV har som eneste danske medie været i Los Angeles og talt med Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Eric Roberts. Du kan se hele det eksklusive video-interview her.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 filmz-Claudius 14 år siden

"The Expendables" er da i overordentlig grad en tynd gang øl. Der er meget mere macho-humor i Guy Richies "RocknRolla", der til sammenligning får ensemblet i "Expendables" til at ligne en flok bitches, der skændes om, hvem der har brugt det sidste hårshampoo ;)
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#82 Batsy 14 år siden

81# jeg syndes tvertimod der er nok af macho humor som jeg syndes fungerre fint, jeg fik mig hverfald nogen grin især med lundgren på banen
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#83 Lowkey 14 år siden

Rettelse:

"Sylvester Stallone har samlet et udpluk af de gamle legekammerater fra fordUms tider"

Der er en væsentlig forskel på fordom (forudfattet, ofte negativ holdning som typisk er dannet på et mangelfuldt el. forkert grundlag, og som man er utilbøjelig til at ændre) og fordum (før i tiden; tidligere (gl.)) .
Daisy, Daisy...
Gravatar

#84 evermind 14 år siden

"Warning shot!" :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#85 jessup 14 år siden

Fik set den igår og den var nogenlunde underholdende med undtagelse af et par scener refere de ikke til tidligere tiders film og rent teknisk er det ret skuffende at slåskampene og biljagten ikke er klippet old school. Plottet derimod er oldschool og mon ikke Stallone har skrevet det 25-30 år siden - Stallones(hans karakter) motivation synes også lidt klodset.

2-3/6
This is just until June
Gravatar

#86 Skeloboy 12 år siden

The Expendables, 2010
Denne forsamling af aldrende actionstjerner er fandeme herlig! Godt vi har nogen som Sly til at holde liv i den gamle action-stil. Men det er så også en af ankerne: alt blodsprøjtet og lemme-afhugning er ikke specielt old-school.

Det er fra dengang, hvor mænd kunne tåle at blive ramt af hvad som helst, få tæsk i flere minutter og stadig være total fit for fight.

Historien er lidt...well, fuck historien. Who cares om personernes baggrund er kendt eller ukendt. Smadr lortet, siger jeg!

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#87 Tenebrae 12 år siden

Podcast om The Expendables online:

DGFN.net
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com

Skriv ny kommentar: