Som selvstændig actionfilm er “Hitman” en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis, men man burde måske snart have indset, at hvad der fænger i et computerspil, sjældent gør sig særlig godt på film, hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har “Hitman” da, men historien er immervæk set før – også bedre udført – og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille.
#91 icetea 16 år siden
#90 Men hvis du nu bare skulle give den karakter som en "normal" actionfilm, mener du så også at den får 0 stjerne ligefrem? Nu er jeg ikke så meget inde på historien igen, så kan ikke sige om du har ret hehe :) med at der kun bliver brugt ca.5 min. på det i filmen.
#92 filmz-gustav12 16 år siden
#93 filmz-Phelodivia 16 år siden
#94 filmz-hundebol 16 år siden
Var der i øvrigt nogen der lagde mærke til at;
Jeg ville nok osse give filmen 4/6, da det er en god actionfilm i sig selv og en mere end heldig spil-filmatisering. I forhold til Doom burde den måske i virkeligheden ha' karakteren 6/6 ;)
#95 Bony 16 år siden
#96 icetea 16 år siden
Nå ja, jeg undrede mig også over, at jeg lige fik kastet et blik på rulleteksterne, og der stod at Vin Diesel var "executive producer"? Rimelig wierd :P Er det bare mig der så helt forkert.
#97 filmz-ceciliesr 16 år siden
mega god handling, den når ikke at blive kedelig, den har den perfekte længde..
super gode skuespillere, især Timothy Olyphant (:
jeg kan bare ikke sige andet end: gå ind og se den!
forstår ikke at den ikke har fået flere stjerner, for det er virkelig en af mine yndlingsfilm!
#98 filmz-Scarface 16 år siden
#99 filmz-kraller 16 år siden
#100 filmz-arberg27 16 år siden