Som selvstændig actionfilm er “Hitman” en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis, men man burde måske snart have indset, at hvad der fænger i et computerspil, sjældent gør sig særlig godt på film, hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har “Hitman” da, men historien er immervæk set før – også bedre udført – og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 icetea 16 år siden

#89 Jeg har ikke spillet spillene særlig meget, kun de 2 første, som jeg ikke engang har gennemført. Alligevel synes jeg filmen var sygt fed :) Så efter min mening behøver man ikke at være helt inde i Hitman-universet for at kunne lide filmen.

#90 Men hvis du nu bare skulle give den karakter som en "normal" actionfilm, mener du så også at den får 0 stjerne ligefrem? Nu er jeg ikke så meget inde på historien igen, så kan ikke sige om du har ret hehe :) med at der kun bliver brugt ca.5 min. på det i filmen.
Gravatar

#92 filmz-gustav12 16 år siden

mega fed godt at alle de ting han går er fra spillet fed film
Gravatar

#93 filmz-Phelodivia 16 år siden

Gav den 5/6. Synes den var rigtig god. Både fyldt med aktion og fine skuespillere.
Gravatar

#94 filmz-hundebol 16 år siden

Jeg må tilmelde mig dem, som synes om filmen. Jeg synes at de har formået at få hitman filmen til at ligne spil-udgaven utroligt meget. Som nævnt, så går og løber olyphant akkurat som spillets figur, og modsat Doom, så virker "spil-vinklen" i denne film helt usædvanligt godt.Det er jo her genialt at filme ham i 3. persons da han går ned af gangen..

Var der i øvrigt nogen der lagde mærke til at;
Vin diesel er med i filmen! han er den sidste agent, som olyphant slås med i kirketårnet. Det er jeg i hvert fald ret sikker på! Andre der har set det?

Jeg ville nok osse give filmen 4/6, da det er en god actionfilm i sig selv og en mere end heldig spil-filmatisering. I forhold til Doom burde den måske i virkeligheden ha' karakteren 6/6 ;)
Gravatar

#95 Bony 16 år siden

#94 - Vin Diesel er ikke med i filmen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#96 icetea 16 år siden

#94+95

Nå ja, jeg undrede mig også over, at jeg lige fik kastet et blik på rulleteksterne, og der stod at Vin Diesel var "executive producer"? Rimelig wierd :P Er det bare mig der så helt forkert.
Gravatar

#97 filmz-ceciliesr 16 år siden

FANTASTISK! jeg elsker den!
mega god handling, den når ikke at blive kedelig, den har den perfekte længde..
super gode skuespillere, især Timothy Olyphant (:
jeg kan bare ikke sige andet end: gå ind og se den!
forstår ikke at den ikke har fået flere stjerner, for det er virkelig en af mine yndlingsfilm!
Gravatar

#98 filmz-Scarface 16 år siden

Vi håber da på en kommende 2'er. Kunne være vildt fedt! :)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#99 filmz-kraller 16 år siden

Jeg må sgu sige den overraskede mig positivt, i forhold til de dårlige anmeldelser den har fået rundt omkring! En rigtig god actionfilm hvis du spørger mig:)
Gravatar

#100 filmz-arberg27 16 år siden

sagde engang at ingen film er så gode at de skal havde 6 stjerne for de kan altid være i nu bedre den her er simpel hen genial den eneste film jeg har give 6 stjerner

Skriv ny kommentar: