“Iron Man 2” er en spændende superheltefilm med for lidt action og for mange karakterer. Men især takket være Robert Downey Jr.’s enestående entusiasme keder man sig ikke ét eneste sekund. “Iron Man 2” er langtfra en af årets bedste film, men denne Blu-ray har allerede indfundet sig på listen over årets bedste udgivelser. AV-præsentationen er simpelthen ufejlbarlig, og mængden af underholdende ekstramateriale er næsten overvældende. Et must for fans, og selv skeptiske sjæle bør tage et nærmere kig på skiven.
#1 Knuden 14 år siden
Ellers må jeg siges at være rimelig enig i din anmeldelse.
#2 HonoDelLoce 14 år siden
Men med den anmeldelse af billede og lyd bliver jeg nødt til det :)
#3 Patriarch 14 år siden
Jeg havde ikke troet at jeg skulle synes at Iron Man 2 var decideret dårlig... men det synes jeg desværre.
#4 elwood 14 år siden
Hvem satan er det, er det et kopi band 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 chandler75 14 år siden
#6 Bobby Singer 14 år siden
#7 Bony 14 år siden
#8 rammy 14 år siden
#9 The Insider 14 år siden
#10 MOVIE1000 14 år siden
Det synes jeg ikke rigtigt, man for det intryk af i denne 2er, han er ikke ude og fange skurke, men mere en playboy, det er faktisk skurkene der kommer til ham og ikke omvendt, og skurken i filmen er da TOTAL TIL GRIN (og der er selvfølgelig ikke tale om Mickey Rourke, som spillede sin rolle fint) Men ellers for meget snak, og for lidt action i midten af filmen.
Men eller når der var action, så var det sgu lavet godt, enig med jer andre i at billed og lyd er perfakt.
4/6