Set som en samlet serie er “Jurassic Park”-trilogien en noget blandet landhandel. Med filmens første del kickstartede Spielberg franchisen med manér, men toeren er noget juks, og treeren er en underholdende, men middelmådig metervare, der ikke når etteren til sokkeholderne. Filmene måtte gerne have set en smule bedre ud i HD, men lydsporene er fuldkommen fænomenale, og her er timevis af velproduceret ekstramateriale, så på trods af “Jurassic Park”-fortsættelsernes fejl er denne boks alligevel et must – først og fremdeles takket være den første “Jurassic Park”-films udødelige charme.
#11 Lord Beef Jerky 12 år siden
#12 Batsy 12 år siden
Jamen jeg tror jeg ved hvad du vil have! En slags Turok Jurassic Park film-
#13 Lord Beef Jerky 12 år siden
#14 Kruse 12 år siden
Det går nu et pænt stykke tid, før at den slår over i det gear, og jeg kan godt lide hele opbygningen i parken. Og så synes jeg også at det virker mere varieret end i 3'eren, hvor de tre dinosaur-typer de flygter fra hurtigt går i ring(flyveøglerne flygter de kun fra én gang, men ellers så skifter den flere gange frem og tilbage mellem Spinosaurus og Velocirapter). Og så er der små afbræk fra flugten i 1'eren, som hjælper filmen fra at føles ligeså ensformig som 3'eren.
#15 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16 Riqon 12 år siden
#17 Batsy 12 år siden
#18 Lord Beef Jerky 12 år siden
#19 Therien 12 år siden
#20 PredatorX 12 år siden
The Lost World 5/10
Jurassic Park 3 6/10
- Jeg er som sådan ret enig med The Insider i det meste af hans bedømmelse, dog glemmer han at påpege hvor absolut horribel The Lost World ser ud i sin intro sekvens. Det ligner til forveksling DVD udgaven... :/ Det bliver dog bedre længere hen i filmen...