Set som en samlet serie er “Jurassic Park”-trilogien en noget blandet landhandel. Med filmens første del kickstartede Spielberg franchisen med manér, men toeren er noget juks, og treeren er en underholdende, men middelmådig metervare, der ikke når etteren til sokkeholderne. Filmene måtte gerne have set en smule bedre ud i HD, men lydsporene er fuldkommen fænomenale, og her er timevis af velproduceret ekstramateriale, så på trods af “Jurassic Park”-fortsættelsernes fejl er denne boks alligevel et must – først og fremdeles takket være den første “Jurassic Park”-films udødelige charme.
Skriv ny kommentar:
#41 gi-jones 12 år siden
JP2: 7/10
JP3: 2/10
#42 PredatorX 12 år siden
Sindssyge menneske
#43 Richard Burton 12 år siden
#44 PredatorX 12 år siden
Jeg er faktisk en af de få, der godt kan tolerere Indy 4 :) Det er mere en Indy film end SW prequels'ne er Star Wars film... Men det er KLART den svageste i rækken, så man må håbe det er den han taler om og ikke Temple of Doom (som jeg personligt finder bedre, eller i hvert fald i samme kvalitet, som Indy 3).
#45 Babo84 12 år siden
Jeg synes bestemt ikke 2'eren er bedre end 4'eren. Godt nok havde Indy 4 nogle pinlige sekvenser, men prøv I bare at gense del 2, og hør på den tåbelige dreng, den rædsomme stemning, pinlig dialog, dårlig humor, og det der er værre. Nogen kan måske sige det samme om 4'eren, men ham den irriterende dreng er til at brække sig over. Jeg synes ikke den film er god. Men egentlig er der også kun den første film jeg har lyst til at se igen.
#46 Richard Burton 12 år siden
#47 Zombi 12 år siden
Dens to største minusser, i følge de fleste fans, har altid været Short Round og Kate Capshaw, men de har faktisk aldrig generet mig så meget. Samspillet mellem Ford og Capshaw fungerer upåklageligt og der kommer mange herlige øjeblikke ud af de tos uenigheder.
Indy 2 er og vil altid være til en solid 5/6 eller 8/10 karakter.
I - 10/10
I2 - 8/10
I3 - 10/10
End of discussion!
#48 Babo84 12 år siden
Jamen jeg kan dårligt være uenig med dig mht. produktionen i 4'eren, som jeg stadig må undre mig over var så skidt og kunstig. Men jeg tror squ stadig, at den irriterer mig mindre på nogle andre punkter end produktionen. Jeg synes virkelig 2'eren var cheesy. Igen, det kan også siges om 4'eren.
Indy 9/10
Indy 2 4/10
Indy 3 7/10
Indy 4 5/10
#49 Richard Burton 12 år siden
#50 Batsy 12 år siden