“Observe and Report” er en mærkværdig, ujævn og til tider decideret usmagelig komedie. Det er også en af årets sjoveste takket være det storartede ensembles upåklagelige indsats og et væld af grinagtige sekvenser imellem fortællingens chokerende start og det storslåede, geniale klimaks. Filmens billed- og lydside imponerer ikke ligefrem voldsomt i HD, og ekstramaterialet er hæderligt, men langtfra fantastisk. Fans bør afgjort overveje at investere i filmen på Blu-ray, især eftersom dvd’en er mere eller mindre blottet for ekstramateriale. Nysgerrige sjæle bør nok lægge ud med at leje udgivelsen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 evermind 14 år siden

Hehe, det tegner fandeme syret ...! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#72 wimmie 14 år siden

Ja, hehe - den skal klart ses :)

Måske er vi nødt til at udvidde vores zombie-aftener til filmaftener generelt :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#73 dyg 14 år siden

wimmie (66) skrev:
#65 Great :)

Og så tror jeg lige at jeg sniger Napoleon Dynamite med til en zombieaften...(shhh....ikke sige noget til Nayze) :p

Ikke snige små hemmeligheder ind i tråde, som jeg ikke læser! Nu køber jeg slet ikke nogen julegave til dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#74 wimmie 14 år siden

Årh.... vil det sige at hvis jeg siger rundstyk, så får jeg en julegave? :D

Ps. Min adresse er:

Turupvej 46
5610 Assens

Gaver er velkomne....
Gravatar

#75 evermind 14 år siden

#74 Tom Green er på vej! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#76 dyg 14 år siden

Pledge This er på vej!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#77 wimmie 14 år siden

Gee thanks ;p

Skriv ny kommentar: