“Pirates of the Caribbian: Ved verdens ende” er bedre end forgængeren, selvom filmen fortsætter i præcis samme spor. Der sker ufatteligt meget, og actionscenerne er fantastiske, mens der ikke bruges tid på karakterudvikling og psykologi. Det er, hvad man kan kalde et flot, men pointeløst eventyr.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#141 Bony 16 år siden

Jeg giver BD versionen 6/6, da mine boksershorts stadig er våde efter sidste gensyn!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#142 filmz-DocDoom 16 år siden

#141: Enten er de længe om at tørre, eller du har lige set den, eller du er du sjatpisser! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#143 Bony 16 år siden

#142 - Har jeg ikke en kombinations mulighed? :)

Må indrømme at jeg har set den hele tre gange siden erhvervelsen den anden dag. Og man kan s'gu ikke undgå at sjatpisse lidt under filmen, med det billede og den lyd! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#144 filmz-DocDoom 16 år siden

Jeg ville så nok vælge at gå på toilettet og give efter for min trang, netop hvor Sparrow har sin dialog med sine selv'er ombord på på det strandede skib... Den scene er mig en kende for langhåret.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#145 filmz-starwarsfan 15 år siden

den bedste i trilogien indtil videre den er mere dramatisk end de andre orlando bloom er da utrolig god i sin rolle jhonny deep er fantastisk og keira knigteliy er også utrolig god blir måske lidt ireteret på tom hollander men når det er sagt gørd han det da ganske fint den får 5.7/6 den er fäntastisk
Gravatar

#146 Nicki52 15 år siden

Syntes også den var dårlig. Pointeløs. Men fed musik og udemærket skuespil fra Johnny og Keiras side, så den fik to stjerner. Det er lang tid siden jeg har set den, så jeg har glemt de fleste detaljer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#147 MOVIE1000 15 år siden

jeg synes filmen var ok men det er klart den svageste i trilogien.
den havde det hele som en POTC film skal have men alt for meget.
en ting som jeg virkelig ike kunne lide ved filmen var piratsangen som blev sunget i starten og vidst nok også senere i filmen.
4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#148 Batsy 15 år siden

#131, nej jeg har ingen nude pics af davey jones :/. Her er en mere forstålig andmeldse af filmen.

filmen var nu okay der var jo masser af action og sådan noget men nøj!, sikke en rodet historie men Johnny deep redder dagen. Humoren er alt frísk som den var i etteren.

filmen 2/6-skuespil 5/6 den kunne havde fået seks men det var blommes skyld"orlandoBloom". Effekter 6/6- musik 6/6

i alt 19 den kunne havde fået mere !
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: