Der synes at være en tendens til, at de film, som opnår kultstatus, sjældent er specielt gode. Ofte opnår de deres status pga. en uforglemmelig kiksethed, og efter denne anmelders mening er det netop, hvad der er sket for den originale “Predator” fra 1987. Det nyeste medlem af franchisen er derimod noget mere vellykket. Nuvel, det er ikke stor filmkunst, men som actionfilm er den rimeligt velfungerende, og man er fint underholdt hele vejen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 Gasivodo 13 år siden

ab en Serber? Nu bliver Gasivodo nysgerrig, er trods alt semi-opkaldt efter en kunstig sø, derned a'..
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#82 filmz-ab 13 år siden

Gasivodo (81) skrev:
ab en Serber? Nu bliver Gasivodo nysgerrig, er trods alt semi-opkaldt efter en kunstig sø, derned a'..

Skidt gæt :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#83 Gasivodo 13 år siden

Sry' Min bad - glem det:-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#84 IK 13 år siden

7,8 på Imdb er da en virkelig flot rating. Især når det gælder for en 80'er action film som Predator. Aliens, Terminator og Die Hard er også de eneste 80'er action-film jeg kommer i tanke om, der har en højere rating end Predator. First Blood og Lethal Weapon er også virkelig populære, men når ikke Predator i deres rating.
Selv en film som Bloodsport anses af mange som en kampsport klassiker, og dens rating er på 6,3. Personligt synes jeg også den er pisse underholdende. :-)
Gravatar

#85 filmz-ab 13 år siden

Jep. Mange fede film har mindre end 7.8, som er....fede. The Hitcher er også et godt eksempel fra 80'erne, som jeg synes er fantastisk og burde ligge højere.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#86 IK 13 år siden

Collateral bør også ligge noget højere IMO.
Gravatar

#87 Djarnis 13 år siden

Men konklusionen må være, at Bo Brinch muligvis vælger ikke at trække flere "sandheder," om miserable makværk, ned over ørene på os stakkels uvidende filmanalfabeter;-)
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#88 duuk74 13 år siden

Personligt finder jeg Predator fremragende. Men jeg burde nok få genset den, for det er efterhånden en del år siden jeg så den.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#89 kasperlemvigh 13 år siden

Så meget frem til en ny take på predator-føljetonen efter AVP-fuseren.

Blev dog temmelig skuffet over en svag historie, ligegyldige karakterer og sløv action.

Se hellere den originale. Det er go gammeldags 80er-action og bedre udført.
Gravatar

#90 BN 13 år siden

ab (67) skrev:
Bn:

Du holder ikke hvad du lovede. Du burde søge ind i politik :-)

Sådan, ab. Nu er min Top 200 startet. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: