Det er lidt svært at bedømme denne udgivelse. Vi har altså den situation at filmen senere udkommer i en udvidet udgave med flere scener og mere ekstra materiale.
Så hvad skal du købe? Godt spørgsmål! Hvis du kan undvære det dyberegående ekstra materiale og bare vil have filmen som den blev udgivet i biografen, så er dette udgaven for dig… ellers vil jeg anbefale at vente til november på den udvidede udgave. (med mindre du vil have begge, selvfølgelig!)
At der senere udkommer en udvidet udgave ændrer altså ikke ved det faktum at denne udgivelse i sig selv er helt i top. Ekstra materialet har i kvantitet hvad det mangler i kvalitet, og selve filmen, lyd og billede er i top.
Se flere billeder fra Ringens Herre DVD’en. Advarsel, siden er MEGET tung!
#1 filmz-Zero 22 år siden
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
#2 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 filmz-extazi 22 år siden
#4 filmz-hvepse 22 år siden
Jeg skal have begge udgaver af dvd'en. Det bliver stort!
#5 Lowkey 22 år siden
#6 filmz-vassago 22 år siden
Vi kigger selv på både reg.1 og reg.2 udgaven imorgen, så kan vi jo lige skrive en lille artikel/nyhed om hvad vi finder ud af.
Jeg tror nu mere, at den test er lidt "hysterisk". Hvis man har et anlæg til 500.000 Nkr, så har man enten for mange penge, intet liv eller er man totalt hysterisk hvad lyd angår. Jeg holder på det sidste.
#7 filmz-hvepse 22 år siden
#8 azathoth 22 år siden
#9 filmz-vassago 22 år siden
#10 Ivse 22 år siden