Måske havde klimatopmødet haft et andet udfald, hvis FN’s høje herrer havde fremvist “The Road” for beslutningstagerne. For det er en verden, ingen kan have lyst til at opleve på andet end film. Samtidig efterlader den et herligt komplekst aftryk, der sætter spørgsmålstegn ved, om man kan overleve i en ond verden uden at gå på kompromis med de gode værdier. Det var vanskeligt, ja næsten umuligt, for sheriffen i “The Proposition”, og det er endnu mere vanskeligt for manden og hans søn på denne grusomt smukke vej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 Bony 14 år siden

I dette interview synes jeg, at han lyder ganske normalt. Han snakker lidt lavmælt og har en sjov amerikansk/jysk accent. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#72 wimmie 14 år siden

#70 Jeg tror sgu at Viggo er ligeglad med om den er oscar-værdig - så vidt jeg ved er han ret ligeglad med filmpriser :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#73 elwood 14 år siden

Stan Winston har også omtalt dem som Bowling trofæer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#74 Nicki52 14 år siden

#72 Oscar-værdig = Mega godt manus
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#75 Lord Beef Jerky 14 år siden

#70 Jeg tror faktisk det er omvendt... der er noget om, at Mortensen fik et nej fra Trier engang. Han er dog blevet en noget bedre skuespiller med tiden, så tingene kunne jo være anderledes i dag. Jeg kan dog slet ikke se ham i en Scherfig eller Bier film, det virker sgu ikke helt som hans stil nu om dage... det skal helst være grumt og dystert.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#76 Lord Beef Jerky 14 år siden

#70 Fandt lige denne: http://www.kino.dk/Nyheder/2010/01/Viggo-Mortensen...

Fremtidigt samarbejde lyder ikke umuligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#77 Nicki52 14 år siden

Han passer heller ikke ind i Antichrist.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#78 wimmie 14 år siden

Jeg ved ikke...Scherfig laver vel egl. ok film, eller hvad? (har ikke rigtig set hendes film men ser frem til "An Education"), og jeg kunne rigtig godt lide Susanne Biers "Things we Lost in the Fire" - og "Brødre" var da også en lidt dyster film, så jeg tror ikke det ville være helt udelukket...men om det ville blive i en dansksproget eller engelsksproget... tjah....
Gravatar

#79 Lord Beef Jerky 14 år siden

#77 Jeg kan sgu egentlig godt se ham i Antichrist.

#78 Jo jo, de er da blandt de bedre danske instruktører, men jeg har sgu bare svært ved at se Mortensen passe ind i deres stil.

An Education er i hvert fald rigtig god, den kan du roligt se frem til.
Gravatar

#80 wimmie 14 år siden

Jeg kunne nu godt se Viggo i en "Brødre"-type film eller dramaer á la "Things we lost in the fire" eller "Elsker dig for evigt".
Er i det hele taget glad for at Bier gik væk fra "Den eneste ene"-type film og gik over til dramaer - håber at se mere af den slags (gerne amerikanske også) fra hende.

Skriv ny kommentar: