I en spionfilm, hvor tæppet gentagne gange trækkes væk under vores fødder, bliver problemet tit, at det er vanskeligt at engagere sig følelsesmæssigt i personer, der konstant viser sig at være noget andet, end man troede. Det samme gør sig også gældende her, hvor man står mere og mere af handlingen, efterhånden som de sande skurke afsløres. Filmen er mere tilfredsstillende som en højspændt gætteleg, om end ikke en voldsomt engagerende en af slagsen. Javist, vi finder til sidst ud af, hvem Salt egentlig er, men da afsløringen omsider falder, er man lidt i tvivl om, hvorfor man overhovedet var så interesseret til at begynde med.
#91 x marks the spot 14 år siden
Er der så nogen, der kan fortælle om billedkvaliteten virkelig er så herreflot, som der reklameres for i Cinemaxx i 4K-opløsning? For ellers vil jeg hellere end gerne holde mig fra deres sale og irriterende publikum (mest det sidste). ;0)
#92 Lord Beef Jerky 14 år siden
#93 dslacker 14 år siden
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#94 psmadsen 13 år siden
kan i ikke bare blive enige om at i er uenige?
#95 wimmie 13 år siden
Eftersom der ikke er skrevet noget i den diskussion i snart 3 måneder, så tror jeg du kan være ret sikker på at den konklusion er nået :p
#96 jessup 13 år siden
2/6
#97 Slettet Bruger [1918785256] 13 år siden
Det har dog ikke ændret på min holdning om, at anmelderen har lov til at have sin mening om filmen. :)
#98 Hr. Nielsen 13 år siden
#99 Babo84 13 år siden
Og min mening har heller ikke ændret sig og det er, at du har ret :) SALT fandt jeg i øvrigt ganske glimrende med et par fede actionsekvenser.