Man skal ikke have den store lup frem for at se, at “Sherlock Holmes” er en fantastisk vellykket opdatering af Conan Doyles klassiske mesterdetektiv. Og selv om filmen er propfyldt med action og humor, så giver den aldrig afkald på figurens og universets klassiske dyder. Den opdaterer dem blot og efterlader publikum skrigende efter mere. Kan I så komme i gang med den 2’er!
Skriv ny kommentar:
#91 dh-ad 14 år siden
#92 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg synes faktisk de mange syrede detaljer/hints/forklaringer fungerede godt og jeg føler ikke noget blev udeladt. Morsom og gedigent udført. Velkommen tilbage Guy og jeg er frisk på en 2'er. Fedt univers!
7/10
#93 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#94 filmz-Bruce 14 år siden
#95 NightHawk 14 år siden
Fik endelig set filmen i går og er stort set enig i hvad du skriver. Dog vil jeg nok lige gi' en karakter eller to højere. Elsker Downey jr's og Laws kemi sammen, samt den måde Guy Ritchie udnytter den visuelle side til af beskrive opklaringsarbejdet. Rigtig god historie, morsomme og medrivende actionscener udført af en instruktør med fornemt overblik og stort overskud. 8-9/10.
Med det her comeback er Guy Ritchie i mine øjne selvskrevet til at stå i spidsen for den kommende Bond film.
Og ja, "From Hell" kulisserne/miljøet var satme fedt lavet.
#96 Nicki52 14 år siden
#97 filmz-Bruce 14 år siden
#98 Nicki52 14 år siden
Det er jo mig! Så elsker alle den film. Sindsyg smagløst.
#99 filmz-Bruce 14 år siden
#100 lagoni 14 år siden