Man skal ikke have den store lup frem for at se, at “Sherlock Holmes” er en fantastisk vellykket opdatering af Conan Doyles klassiske mesterdetektiv. Og selv om filmen er propfyldt med action og humor, så giver den aldrig afkald på figurens og universets klassiske dyder. Den opdaterer dem blot og efterlader publikum skrigende efter mere. Kan I så komme i gang med den 2’er!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 Nicki52 14 år siden

lagoni (100) skrev:
Jeg kan - som vistnok nævnt andetsteds i tråden - heller ikke li' den, jeg synes den virker som en parodi på Holmes-historien. Skuespillet er vel ok, tror det er manuskriptet og instruktionen der halter gevaldigt. Jeg var meget skuffet.

Mange tak. Er meget enig. Kunne bare ikke finde de rigtige ord for det. Var især skuffet over historie og instruktionen. Kunne ikke tage RDJ og JL særiøst for de prøver at modvilligt sjove.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#102 Batsy 14 år siden

Så fik jeg set den og er overassket, jeg syndes den er sjov, action fyldt og gåder og mysterie er der sku nok af!, skuespiller er i topform især Robert downey Jr formår virkelig at lave en morderne men dog ik alt for meget morderne! Syndes den formår at skabe et godt univers og den britiske charme er ultra perfekt i den her syndes den er fremragende og kan klart anbefale en for historien charmen, skuespillet og Guy Riche formår at skabe en god fortolkning af batman!

5/6 får denne fremragende film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#103 Batsy 14 år siden

98# siger du vi ik har smag?, hah nu dig der har ingen smag så (;

Gravatar

#104 BN 14 år siden

EPH333 (102) skrev:
Guy Riche formår at skabe en god fortolkning af batman!

Blander du ikke to forskellige personer sammen? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#105 MOVIE1000 14 år siden

#102 lige nu kunne jeg godt bruge sådan en tommel op knap, men jeg nøjes bare med at skrive enig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#106 Batsy 14 år siden

104# Ohh dear!, jeg så vidst batman på det tidspunkt jeg skrev an, must have slipped mig mind!, men det var sherlock holmes jeg mente!

Skriv ny kommentar: