Star Wars er Star Wars, og uanset hvor mange kræfter George Lucas bruger på at maltraktere den oprindelige, klassiske trilogi, kan han ikke fravriste den dens titel som alle tiders største filmeventyr. Det er ærgerligt, at de oprindelige biografudgaver af filmene ikke medfølger (og de bliver næppe nogensinde udgivet i HD), men udgivelsen kompenserer for det minus med et væld af fremragende dokumentarer og slettede scener, som fans formentlig kan bruge ugevis på at nærstudere. Nå ja, de tre prequels medfølger også, og selvom de ikke når de gamle film til sokkeholderne, så er de ikke helt uden meritter. En mangelfuld, men uundværlig udgivelse.
Se også: Filmz TV ser stjerner – “Star Wars” anmeldes på Blu-ray!
#221 Batsy 13 år siden
#222 Therien 13 år siden
Fantastisk.. Vi to har på intet tidspunkt diskuteret Ep III. Du har måske (med andre), men jeg har ikke og jeg har gjort det klart flere gange - første gang i #181. Jeg kigger på din bedømmelse af Ep I og II. Jeg holder mig til sammenhængen, kan jeg tilgengæld bede om noget fokus?
Nej, men du hævdede at du ikke tilhørte en minoritet med din 10/10 stemme, det passer ikke.
Øh jow, det er så det du siger ved at vælge de stemmer du vil bruge i din "sag", istedet for bare at tage hele massen.
hahahaha.. Så trak du holdningskortet..
Du er usædvanlig med din 10/10 score til Ep I og II, og du er den eneste jeg har mødt og talt med der mener det.. Det var
Kan du huske dette indlæg?
Det er (eller var) vores diskution, du har lige afsluttet den.
#223 Therien 13 år siden
Det var heldigvis ikke det vi talte om. Så længe du ikke lever af at anmelde, så har det ingen betydning.. Som jeg har sagt, så er det mere interessant hvordan du kommer frem til disse karaktere.. Det har vi desværre ikke haft mulighed for at tale om.
#224 Sweetiebellefan 13 år siden
Star Wars Episode II (4/6)
Star Wars Episode III (6/6)
Star Wars Episode IV (6/6)
Star Wars Episode V (6/6)
Star Wars Episode VI (5/6)
Og i går lavede My Little Pony en Star Wars slutning
#225 BN 13 år siden
Det må du vente med at få uddybet til jeg når til de tre prequels på min top 200, for selvfølgelig er de med dér ... et eller andet sted. :-)
Alternativt må du skøjte de forskellige Star Wars-diskussionstråde igennem, men det kan jeg godt forstå hvis du ikke gider.
#226 Babo84 13 år siden
kan du ikke lige gøre rede for, hvorfor du giver 10. Hold dig ikke tilbage. Du har dog max 5000 ord ;)
#227 BN 13 år siden
Nå, der var så en filmz-bruger til, der giver topkarakter til Episode III - og sandelig også Episode. Det er godt at se. :-)
#228 BN 13 år siden
Jamen, den redegørelse skal jeg jo ligesom bruge til min top 200, ikk'? ... Altså! ;-D
#229 Babo84 13 år siden
#230 BN 13 år siden
Næste gang du fyrer en sådan bemærkning af, modtager du hele min Top 200 (kun titler, ingen kommentarer) i din indbakke!!!!
Bare for at lukke munden på dig.
;-)
P.S. Og smileys eller ej - jeg mener det.