Star Wars er Star Wars, og uanset hvor mange kræfter George Lucas bruger på at maltraktere den oprindelige, klassiske trilogi, kan han ikke fravriste den dens titel som alle tiders største filmeventyr. Det er ærgerligt, at de oprindelige biografudgaver af filmene ikke medfølger (og de bliver næppe nogensinde udgivet i HD), men udgivelsen kompenserer for det minus med et væld af fremragende dokumentarer og slettede scener, som fans formentlig kan bruge ugevis på at nærstudere. Nå ja, de tre prequels medfølger også, og selvom de ikke når de gamle film til sokkeholderne, så er de ikke helt uden meritter. En mangelfuld, men uundværlig udgivelse.

Se også: Filmz TV ser stjerner – “Star Wars” anmeldes på Blu-ray!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#221 Batsy 13 år siden

BN (220) skrev:
Batsy (219) skrev:
BN Så så BN nu skal du bare tænke Pft jeg synes de film er mesterværker skid på de andres menning, fint de ikke kan lide den men jeg kan godt lide dem ingen grund til at bliver sur

husk nu Yodas flettede men vise ord-

Der er skam ikke skyggen af surhed hos mig - heller ikke i #218. Jeg stiller bare manden et par spørgsmål, eftersom han går meget op i, at jeg skal føle mig anderledes (hvilket jeg ikke gør). ;-D

DU er ikke anderleds, men din smag er måske anderleds :P, anyways det godt at være anderleds ellers vil verden være et kedeligt sted vis alle synes de gamle star wars film er gode og de nye dårlige :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#222 Therien 13 år siden

BN (215) skrev:
Hold dig sammenhængen, Therien ... hold dig til sammenhængen. Jeg har klart og tydeligt angivet, at disse 5 personer er et bevis på, at jeg IKKE er den eneste dansker, endsige den eneste her på filmz.dk, der giver Episode III topkarakter.

Fantastisk.. Vi to har på intet tidspunkt diskuteret Ep III. Du har måske (med andre), men jeg har ikke og jeg har gjort det klart flere gange - første gang i #181. Jeg kigger på din bedømmelse af Ep I og II. Jeg holder mig til sammenhængen, kan jeg tilgengæld bede om noget fokus?

BN (215) skrev:
Dine lange forklaringer er i øvrigt spild af tid. Jeg har aldrig benægtet, at de fleste giver de tre Star Wars-prequels fra 7/10 og nedefter

Nej, men du hævdede at du ikke tilhørte en minoritet med din 10/10 stemme, det passer ikke.

BN (215) skrev:
Jeg siger blot, at andres mening ikke er mindre værd.

Øh jow, det er så det du siger ved at vælge de stemmer du vil bruge i din "sag", istedet for bare at tage hele massen.

BN (215) skrev:
Hvis tusinder af mennesker har fået nogle af deres livs bedste filmoplevelser, så kan du komme rendende alt det du vil med din nedgørelse og ufine antydninger af, at filmene kun er for børn eller umodne voksne. Hvor meget bedre var det ikke at respektere, at alle altså ikke deler din holdning til de tre prequels?

hahahaha.. Så trak du holdningskortet..

Du er usædvanlig med din 10/10 score til Ep I og II, og du er den eneste jeg har mødt og talt med der mener det.. Det var

Kan du huske dette indlæg?

Therien (119) skrev:
Mmhmm, men sommetider render man bare på nogen med en smag så usædvanlig, man bare bliver nød til at stoppe og sige: "WHAT THE FUCK?!" .. Du må jo støde på den slags konstant!? :D

Ham [url= har også en smag!

Det er (eller var) vores diskution, du har lige afsluttet den.
Gravatar

#223 Therien 13 år siden

BN (218) skrev:
Og hvilken betydning har det iøvrigt, om jeg så afviger nok så meget? Ændrer det, at andre synes noget andet, på MIN oplevelse af filmen? Næh. Er andres mening mere rigtig end min? Næh.

Det var heldigvis ikke det vi talte om. Så længe du ikke lever af at anmelde, så har det ingen betydning.. Som jeg har sagt, så er det mere interessant hvordan du kommer frem til disse karaktere.. Det har vi desværre ikke haft mulighed for at tale om.
Gravatar

#224 Sweetiebellefan 13 år siden

Star Wars Episode I (6/6)
Star Wars Episode II (4/6)
Star Wars Episode III (6/6)
Star Wars Episode IV (6/6)
Star Wars Episode V (6/6)
Star Wars Episode VI (5/6)

Og i går lavede My Little Pony en Star Wars slutning

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#225 BN 13 år siden

Therien (223) skrev:
Som jeg har sagt, så er det mere interessant hvordan du kommer frem til disse karaktere.. Det har vi desværre ikke haft mulighed for at tale om.

Det må du vente med at få uddybet til jeg når til de tre prequels på min top 200, for selvfølgelig er de med dér ... et eller andet sted. :-)

Alternativt må du skøjte de forskellige Star Wars-diskussionstråde igennem, men det kan jeg godt forstå hvis du ikke gider.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#226 Babo84 13 år siden

BN

kan du ikke lige gøre rede for, hvorfor du giver 10. Hold dig ikke tilbage. Du har dog max 5000 ord ;)
Gravatar

#227 BN 13 år siden

Narniabæver1973 (224) skrev:
Star Wars Episode I (6/6)

Narniabæver1973 (224) skrev:
Star Wars Episode III (6/6)

Nå, der var så en filmz-bruger til, der giver topkarakter til Episode III - og sandelig også Episode. Det er godt at se. :-)
Gravatar

#228 BN 13 år siden

Babo84 (226) skrev:
BN

kan du ikke lige gøre rede for, hvorfor du giver 10. Hold dig ikke tilbage. Du har dog max 5000 ord ;)

Jamen, den redegørelse skal jeg jo ligesom bruge til min top 200, ikk'? ... Altså! ;-D
Gravatar

#229 Babo84 13 år siden

Jo jo. Men vi dør jo af alderdom, så langsomt det går ;)
Gravatar

#230 BN 13 år siden

Babo84 (229) skrev:
Jo jo. Men vi dør jo af alderdom, så langsomt det går ;)

Næste gang du fyrer en sådan bemærkning af, modtager du hele min Top 200 (kun titler, ingen kommentarer) i din indbakke!!!!

Bare for at lukke munden på dig.

;-)

P.S. Og smileys eller ej - jeg mener det.

Skriv ny kommentar: