“The Thin Red Line” blev bestemt ikke noget megahit, da den udkom i 1998, men siden da har den udviklet sig til et af krigsfilmgenrens mest velrenommerede værker – og med god grund. Terrence Malicks dybsindige studium i menneskets krig med sig selv, hinanden og naturen er et vaskeægte mesterværk. Europæiske fans af “The Thin Red Line” blev formentlig skuffede, da det kun var amerikanerne, som fik en fornem BD-udgivelse af filmen sidste år, men heldigvis indeholder denne danske Blu-ray det samme enestående transfer, det samme mageløse lydspor og næsten det samme exceptionelle ekstramateriale. Et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#161 MMB 13 år siden

Men problemet var jo ifølge ham selv ikke hans score, men den måde, det blev brugt på. :)
Gravatar

#162 The Insider 13 år siden

Horner er en crazy nisse! CRAZY, siger jeg dig!! Derudover er jeg personligt VILD med brugen af Wagner og Horners eget score i "New World". Jeg tror bare, at Horner for vant til at få sin egen vilje, den selvsvingsglade tosse! Ahem.
War. War never changes.
Gravatar

#163 MMB 13 år siden

Hehe, ja, det har du nok ret i. :)
Nu har jeg ikke set filmen endnu, så jeg skal ikke kunne sige, om brugen af musikken er god eller ej. :)
Gravatar

#164 Castanea 13 år siden

Foeller (156) skrev:
Det irriterer mig dog meget, at Days of Heaven ikke fås på region B Blu-ray.

Ærligt talt: Sukker du aldrig over Criterions katalog?
Gravatar

#165 The Insider 13 år siden

#163, [østrisk accent]Do it![/østrisk accent]
War. War never changes.
Gravatar

#166 MMB 13 år siden

Lorentzen (164) skrev:
Ærligt talt: Sukker du aldrig over Criterions katalog?

Kun meget sjældent :)
Gravatar

#167 MMB 13 år siden

The Insider (165) skrev:
#163, [østrisk accent]Do it![/østrisk accent]

Tja... Det er nok den Malick film, som står nederst på min ønskeliste. :)

Skriv ny kommentar: