“Tømmermænd i Vega” er en kedelig metervare, der sagtens kunne have været mere løssluppen og gakket end tilfældet af. Desværre anvendes alle de alt for brugte komedie-klichéer, et idéforladt plot og kedsommelig platkomik, der er set meget bedre. Det er simpelthen en for nem og alt for billig potpurri baseret på alle de lunkne opskrifter, vi allerede har været igennem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#101 wimmie 15 år siden

Nemlig!

But it looked hungry
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#102 filmzkim 15 år siden

Don't feed it, kick it's ass!

Gravatar

#103 Benway 15 år siden

For god ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på, at robert monk har modtaget en advarsel for sin adfærd i denne tråd.

Vi har ret vidde rammer i dette forum, men decideret chikanerende kommentere tolereres ikke.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#104 Chili bom bom 15 år siden

For lige at bryde mudderkastningen et øjeblik vil jeg sige...

...den film er fantaaaastisk!! For fuck sake jeg har ikke grint så meget til en film i laang tid. Og hvis man ikke sidder og griner så smiler man. Den er bare gennemført hele vejen. Måden den er skruet sammen på med deres oplevelser af det de har lavet natten før er skide godt.

Jeg ku ikke være mere uenig med anmelderen. Faktisk den første dårlige anmeldelse jeg har set af den film, ellers har der kun været positiv stemning omkring den.

Har set den 2 gange og det blev den ikke dårligere af :)

5/6.
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#105 filmz-Utyske 15 år siden

Selvom jeg hader 4Chan-lingo, er denne vist passende:

http://images.starcraftmazter.net/4chan/for_forums...
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#106 Batsy 15 år siden

syndes det var mega grineren Især Alan er fantastisk, Tyson gør det os godt;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: