“Up in the Air” var en af de få film, som virkelig fortjente at befinde sig blandt det amerikanske filmakademis ti foretrukne værker fra 2009. Og selvom den altså ikke vandt én eneste Oscar, bør man prompte give sig i kast med denne livsbekræftende perle, hvis man sætter pris på dramaer, der både kan udløse latter, tanker og tårer. Udgivelsens transfer er næsten perfekt, mens lydsporet skuffer en smule. Det havde været dejligt med mere ekstramateriale, men det, som er her, er både informativt og underholdende.
#1 MMB 14 år siden
Jeg har kun set Thank You For Smoking, og den sneg sig kun lidt over middel. Juno og Up in the Air er dog begge film, jeg gerne vil se, dog venter jeg, til man kan få Up in the Air til en flad halvtredser.
#2 Ericmase 14 år siden
Video: 6/6?
Video: 5/6?
LOL! :-D
#3 Collins 14 år siden
4/6 giver jeg den. Måske ikke alle der forstår hvad jeg mener, når jeg kalder den "stabil". :-)
#4 chandler75 14 år siden
#5 filmkorn.dk 14 år siden
#6 filmz-jonasgr 14 år siden
Og netop i denne film kan man for alvor se lighederne mellem George Clooney og Cary Grant, som det så mange gange er blevet foreslået. Man kan godt forstå at Jason Reitman kun havde en mand i tankerne da han skrev manuskriptet. Det er næsten umuligt at andre vil kunne spille rollen, ligesom George Clooney.
At filmen så rammer ned på det helt rigtige tidspunkt i USA i forhold til dens emne, kan så siges at være en bonus.
'Cause I'm evil"
#7 Kruse 14 år siden
Anna Kendrick er dog meget charmerende og en rigtig lækkerbisken :)
#8 filmz-Bruce 14 år siden
#9 wimmie 14 år siden
Glæder mig til Reimans fremtidige film - har kunnet lide hans film indtil videre :)
#10 Bobby Singer 14 år siden