På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

#91 18 år siden

Det skader ikke :-D

Jeg påpegede det blot, fordi jeg syntes det var morsomt.
Gravatar

#92 kill the bills 18 år siden

Var lige inde og se den en okay film, men ikke helt på højde med de to andre. Jeg glemte forresten at se det efter rulleteksterne er der ikke en der kan sige hvad det var?
Gravatar

#93 [email protected] 18 år siden

Ja okay .. kan godt se det :-)

Men se lige #92 var ikke blevet mindet nok om det :-)

Hehe..
Gravatar

#94 kill the bills 18 år siden

#93 jeg giver jon skylden:)
Gravatar

#95 filmz-moonbird 18 år siden

HVORFOR!!!!!! HVOR FOR SKULLE H?N HAVE DEN GRUFULDE SKÆBNE !? MEN YNGLINGS MUTANT BUHUUU
hvis det er nogen der skulle være meget i tvivl så er det mystiqe jeg snakker om, min totale ynglings figur, SOM KUN VAR MED I SØLLE 10 MINUTTER grrrr

jeg syntes det var en lækker film, men alligvel sidder jeg tilsidst med en mærkelig tom følelse tilsidst af, at det bare ikke kan være slutningen, jeg sad virkelig og spurgte mig selv om det ikke også kom en nr 4
og så var instruktøren dum nok til at gøre det med skakbrækken tilsidst så man bare sidder til briste punktet fyldt med spænding der ikke kan forløses om han nu har for sine evner tilbage ÆV

super effekter hvor man bare sidder og tænker WAuuuuuuw
og så er Beast jo med, en af det aller sejeste Mutanter, jeg elsker Wolverines kælenavn til ham
furball :D

PLEASSSSEEE fortæl hvad der sker efter rulle teksterne i en spoiler PLEASSSEE *viser store hunde øjne*
jeg tør næsten våde på at det er kuren der viser sig ikke at være permanent alligevel
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#96 filmz-Wacker 18 år siden

De er ved at få deres kræfter tilbage, det ser du jo også til sidst, hvor Magneto, får skakbrikken til at røre sig

Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#97 filmz-Herping 18 år siden

Nogen der kan forklare helt præcist hvad der sker efter rulleteksterne?
Hader når det sker, at man går ud af biografen uden af vide der er mere.
Gravatar

#98 thomas040 18 år siden

HVAD DER SKER EFTER RULLETEKSTERNE:

tjek post #52

så vil jeg ikke høre det spørgsmål mere... basta!
Failure is a zero out.

#99 18 år siden

93, 94, 97: Jeg tager skylden! :-)
Gravatar

#100 elwood 18 år siden

efter rulleteksterne: Brett Ratner kommer frem og undskylder fordi han ikke lavede den x-men film som fans'ne ville ha 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: