På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.
Skriv ny kommentar:
#111 filmz-Asta 18 år siden
5/6 herfra :o)
#112 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#113 filmz-justin case 18 år siden
Nok var nogle af figurerne ikke helt som de var i 1eren og 2eren, men når man lige så ud over det så var det faktisk en utroligt fed film... Nu ærgrer jeg mig bare over at jeg ikke blev siddende i salen og så alle rulleteksterne...
#114 filmz-mads1 18 år siden
#115 18 år siden
#116 enfilmnørd 18 år siden
NB jeg har ikke noget imod anmelderen som menneske, men anmeldelsen lugter langt væk af at anmelderen ikke gad sætte sig ind i filmen
Eksempelvis:
2)Magneto kan sandsynligvis ikke smadre bygningen, da den sandsynlivis ikke indeholder metal(hvordan det så kan lade sig gøre)
mfl.
Det kan godt være jeg er lidt grov, men jeg syntes man som anmelder bør leve sig ind i universet(Som Filmz anmelder f.eks. gør)
NB(2) anmeldelsen indeholder en del spoilere, hvis man ikke har set filmen.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#117 wiseguy 18 år siden
4/6
#118 filmz-Asta 18 år siden
Til gengæld synes jeg at det er en enormt dårlig anmeldelse, der giver indtryk af at anmelderen har skrevet den på 5 minutter, og ikke interesserede sig ret meget for det.
#119 blahblah 18 år siden
Ud over det, så har det at Xavier har et behov for at kontrollere altid været at finde i hans karakter.
Nu ved jeg ikke om du har læst Astonishing X-men, men der finder vi altså lidt ud af hvad han har gjort af ting og sager. Og det er ret tideligt i hans karriere.
Ud over det, så går der nogle år over de to film såvidt jeg kan regne ud, og de karakterne udvikler sig jo. Magneto bliver jo sikkert koldere af det nederlag han fik i den første film, og den side af regeringen han ser i 2'eren.
#120 El vez 18 år siden
Nu opnår hun jo først dette stadie i X3, og ingen andre end Wolverine, Storm, Magneto og Xavier har set hende slippe kræfterne løs før det store slag, så alle de andre mutanter har ingen grund til at frygte hende før det. Xavier og Magneto er jo tydeligvis klar over hendes potentiale og jeg synes også det fremgår at de frygter hende i og med at hun ligesom er den brik i spillet der bliver kæmpet om.