På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#141 filmz-Asta 18 år siden

#134 Mht Mystiq: Din gris! ;o)
...og mht problemløsning i filmen:
vi ved jo alle sammen hvor effektive kvinder er (joke)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#142 dolphinfriendly 18 år siden

Du mener at kvinder skaber kaos og verden i virkeligheden er bedre foruden(mht. Jean Grey/Phoenix)? :)

Gravatar

#143 filmz-stente 18 år siden

Nogen der kan fortælle mig hvad der skete i de sidste 20 sek. teaser trailer efter filmen? Bare put spoiler på - tak.
Gravatar

#144 Ikari 18 år siden

#143 Se spoiler-markeringen i #52
Gravatar

#145 filmz-rupert giles 18 år siden

#137 og 119

Jeg er enig med Bluhm i, at selvom der er belæg for Xaviers opførsel i tegneserierne, så kommer det ud af det blå inden for filmens udgave af universet. Der er trods alt store forskelle. I det hele taget er persontegningerne i X3 forfærdelige, så det er et ret generelt problem for filmen.

Jeg bliver mere og mere vred over den her film, jo mere jeg tænker over den :-)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#146 filmz-Don Drift 18 år siden

#142; Lige præcis ;)
"Sideways, all days!"
Gravatar

#147 dyg 18 år siden

Synes ikke lige andre har spurgt om dette kuriosum angående Juggernaughts møde med Kitty Pride...

Da vores kære Jugger er på vej ind til the leeeeeech, møder han gentagende gange Kitty, på et tidspunkt hiver Kitty ham ned i jævnt solid beton. Sådan som jeg har forstået hendes kræfter så faser hun ud, og kan gå igennem ting. Hun hiver så fat i Jugger, og de faser ud. Hun hiver ham ned i betonen, og faser ham så ind igen. Hans molekyler må blive et med beton-gulvet. De er jo smeltet sammen. Hvordan kan han så bare smadre gulvet omkring ham og så løbe videre? Kan hans underkrop absorbere beton-molekylerne eller æder hans ben det bare? Jeg forstår det ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#148 m 18 år siden

læste lige på imdb at der kommer en 4. og måske flere film men syns ikke jeg kan finde en bekræftelse, har nogen hørt noget? kunne forøvrigt godt lide filmen, 4 ud af 6 stjerner fra mig (for nu at holde mig til forumets emne)
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#149 chronaden 18 år siden

#75 hva er det præcise navn på den serie du beskriver?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#150 DarkLight 18 år siden

#147, det var fuldmåne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: